۶ اسفند ۱۳۹۵، ۲۲:۴۶
کد خبر: 82443113
T T
۰ نفر
تقويت بخش جوانان و ورزش بانوان از اولويت هاي اداره كل ورزش و جوانان كرمان است

كرمان - ايرنا - مديركل ورزش و جوانان استان كرمان گفت: اولويت اداره كل ورزش و جوانان استان تقويت بخش جوانان، ورزش بانوان، ورزش همگاني و پس از آن ورزش قهرماني است.

محمدتقي اميري خراساني شامگاه جمعه با حضور در غرفه ايرنا در سومين نمايشگاه مطبوعات، خبرگزاري ها و پايگاه هاي خبري استان كرمان با اشاره به موانع و مشكلات فعلي ورزش و جوانان استان كرمان افزود: استان كرمان بايد به جايي برسد كه در تمامي رشته هاي ورزشي و در مسابقات بين المللي براي كشور افتخار آفرين شود.
وي با بيان اينكه ابزارهاي ارزيابي از ورزش همواره ناقص بوده است گفت: حيطه هاي متفاوتي در ورزش داريم زيرا ورزش دريايي وسيع است و هركسي از ديد خود ارزيابي و قياس مي كند لذا ارزيابي ها از ورزش و جوانان جامع نيست.
وي كه بتازگي به اين سمت منصوب شده است ادامه داد: هر ارگان و سازماني كه با رفتار حرفه اي پيش رود مطمئنا تعامل مناسبي با اصحاب رسانه خواهد داشت و اين تعامل موجب موفقيت براي ارگان ها و پس از آن براي استان كرمان خواهد بود.
اميري خراساني گفت: از دوران تحصيل در دانشگاه پيگير خبرگزاري ها بخصوص خبرگزاري ايرنا بودم و هميشه رابطه خوبي با رسانه ها داشته و خواهم داشت.
سومين نمايشگاه مطبوعات، خبرگزاري ها و پايگاه هاي خبري استان كرمان كه روز چهارشنبه چهارم اسفند در سالن ورزشي برق منطقه اي كرمان گشايش يافت تا هشتم اسفند در بلوار پاراديس ادامه دارد.
اين نمايشگاه در 2 نوبت از ساعت 9 تا 12 و 16 تا 20 براي بازديد مردم و علاقه مندان داير است.
خبرنگار: حامد سالاري ** انتشار دهنده: رسول محمدحسني
7420/3028