۱۱ اسفند ۱۳۹۵، ۱۶:۱۷
کد خبر: 82449208
T T
۰ نفر
پيروي از ولايت فقيه و مقاومت مهمترين هدف شهدا بود

تهران -ايرنا- يكي از فرماندهان دوران هشت سال دفاع مقدس گفت: پيروي از ولايت فقيه و مقاومت در برابر دشمن مهم ترين هدف شهدا بود كه با نثار جانشان، اين حقيقت مهم را به تصوير كشيدند.

سردار محمد هادي روز چهارشنبه در مراسم تشييع و تدفين پيكر مطهر2 شهيد گمنام دوران دفاع مقدس كه با حضور اقشار مختلف مردم در دانشگاه آزاد اسلامي واحد دماوند برگزار شد، به جايگاه والا و ارزشمند شهيد و شهادت اشاره كرد و گفت: جوانان كشورمان ، در دوران هاي مختلف به ويژه دوران هشت سال دفاع مقدس براي حفظ نظام مقدس جمهوري اسلامي جان هاي بسياري فدا كردند.
وي با بيان اينكه حضور مردم در مراسم تشييع و تدفين شهدا به ويژه شهداي گمنام يك افتخار است، بيان كرد: رزمندگان دوران دفاع مقدس در طي هشت سال جهاد و شهادت، وجب به وجب خاك كشور را با جان خود حفظ كردند و خانواده شهدا نيز با فدا كردن فرزندانشان در راه دفاع از كشور حقيقت ايثار و شهادت را به تصوير كشيدند.
اين فرمانده دوران دفاع مقدس در خصوص شهيد نمكي از شهداي كردستان بيان كرد: دشمن ايشان را به طرز فجيعي شكنجه داد، اما اين شهيد بزرگوار مردانه پشت ولايت ايستاد و مقاومت كرد و ايشان نمونه اي از تمامي شهدا است.
سردار هادي با بيان اينكه جوانان كشور بدانند كه باب شهادت همچنان باز است، گفت: امنيت كنوني كشور را مرهون خون پاك شهدا و رزمندان است .
وي خاطرنشان كرد: امروز وظيفه ما است تا در مسير شهدا حركت كنيم و پشت سر ولايت نه يك قدم عقب‌ تر و نه يك قدم جلوتر گام برداريم كه اگر گوش به فرمان مقام معظم رهبري باشيم، يقين بدانيد كه شهدا از ما شفاعت خواهند كرد.
فرمانده دوران دفاع مقدس ادامه داد: خداوند متعال در آيه 170 سوره آل عمران به جايگاه والاي شهدا اشاره كردند و اين جايگاه آنقدر ارزشمند است كه يقين بدانيد كساني كه در مراسم تشييع و تدفين شهدا حضور مي يابند، شهدا آنان را شفاعت خواهند كرد.
*براي اطلاع از اخبار متنوع انتشار يافته در شبانه روز با كانال ايرنا استان تهران در تلگرام به نشاني IRNATEHRAN@ همراه شويد.
خبرنگار:الهام حيدري انتشاردهنده: موسي فعاليان
تهرام/7246/ 1539
۰ نفر