فرمانده ارتش پاكستان:روابط تاریخی و برادرانه با ایران رابه هیچ قیمتی وجه المصالحه قرار نمی دهیم

اسلام آباد - ایرنا - فرمانده ارتش پاكستان امروز (شنبه) و پس از سفر اخیر حسن روحانی به اسلام آباد، در ملاقات با سفیر ایران به صراحت تاكید كرد: ارتش پاكستان اهمیت فراوانی برای روابط تاریخی و برادرانه ایران و پاكستان قائل است و 'این روابط را به هیچ قیمتی وجه المصالحه قرار نخواهد داد'.

روابط عمومی ارتش پاكستان با صدور بیانیه ای در خصوص این ملاقات اعلام كرد: ژنرال قمر جاوید باجوا در ملاقات مهدی هنردوست گفت كه تقویت همكاری های دوجانبه ایران و پاكستان در حوزه نظامی، تاثیر مثبت بر صلح و ثبات منطقه خواهد داشت.
بر اساس این بیانیه، در این ملاقات كه در مقر فرماندهی ارتش پاكستان در شهر راولپندی انجام شد، موضوع های مربوط به امنیت منطقه و موضوع های مورد علاقه در حوزه همكاری های دوجانبه، مورد گفت و گو و تبادل نظر قرار گرفت.
در بیانیه یاد شده آمده است: سفیر ایران در این ملاقات از تلاش های ارتش پاكستان در جهت ثبات و صلح منطقه قدردانی كرد. هنردوست همچنین مراتب قدردانی خود را از عملیات ضد تروریستی ارتش پاكستان با عنوان عملیات 'ردّ الفساد' اظهار داشت.
روز چهارشنبه گذشته نیز حسن روحانی رئیس جمهوری اسلامی ایران و محمد نواز شریف نخست وزیر پاكستان در حاشیه اجلاس سران سازمان 'اكو' در اسلام آباد، دیداری دوجانبه انجام دادند و برضرورت تقویت و تعمیق بیش از پیش روابط دوستانه و برادرانه دو كشور در تمام زمینه ها تاكید كردند.
آساق**1723 - انتشار دهنده: محمدرضا منافی