تكفيري‌ها آرزوي نيل تا فرات و عراق تا شام را به گور مي‌برند

اروميه - ايرنا - فرمانده قرارگاه حمزه سيدالشهدا(س) در شمالغرب گفت: قرار گاه حمزه سيد الشهدا(س) از آمادگي كاملي در زمينه خنثي سازي توطئه هاي دشمنان برخوردار بوده و و دشمنان اسلام آرزوي تشكيل حكومت از نيل تا فرات و عراق تا شام را به گور مي‌برند.

به گزارش ايرنا، سردار سرتيپ پاسدار محمدتقي اوصانلو روز پنجشنبه در يادواره بزرگداشت شهداي بدر و خيبر و شهداي شمالغرب كشور در حسينيه اعظم ثارالله اروميه افزود: امروز رزمندگان اسلام در شمال غرب با همان روحيه دوران دفاع‌مقدس توانسته‌اند دشمنان را به زانو درآورده و امنيت را در جامعه نهادينه و آرامش را به منطقه هديه كنند.
وي اضافه كرد: اين امنيت و ايستادگي بنا بر فرمان و تدابير رهبر معظم انقلاب اسلامي پايدار خواهد بود و رزمندگان در اين مسير هرگز عقب نمي‌نشينند.
سردار اوصانلو با گراميداشت ياد و خاطره شهيدان كاظمي، شوشتري، قهاري و درستي گفت: سراسر آذربايجان غربي خاطراتي از اين شهداي بزرگوار در خود دارد كه مردم اين منطقه را مديون شهدا كرده است.
فرمانده قرارگاه حمزه سيد الشهدا(س) اظهاركرد: داشتن روحيه انقلابي عامل مهمي در شجاعت رزمندگان بود و محافظه‌كاري در بين آن‌ها جاي نداشت.
وي اخلاص را از مهمترين شاخصه هاي شهدا عنوان كرد و گفت:بصير بودن و داشتن اگاهي از خصوصيات آنها بوده و از پيروزي‌هايي كه به‌دست مي‌آوردند پله‌اي براي پيروزي‌هاي ديگر مي‌ساختند.
نماينده ولي فقيه در آذربايجان غربي و امام جمعه اروميه نيز در اين آيين گفت: شهدا داراي مقام شامخي در دين مبين اسلام هستند و از نعمت هاي الهي بهره مند هستند.
حجت الاسلام والمسلمين سيد مهدي قريشي با اشاره به خطبه 183نهج البلاغه اظهار كرد: حضرت علي (ع) نيز گاهي حسرت شهيدان را مي خورند و اگر در مسير شهدا تداوم داشته باشد و پايداري در برابر دشمنان صورت گيرد نصرت الهي نازل مي شود و مسلمانان به سر منزل مقصود مي رسند.
اين آيين كه با حضور صدها نفر از مردم ولايي و خانواده شهداي آذربايجان غربي برگزار شد با اهداي لوح سپاس به خانواده شهداي همراه بود.
اين يادواره با هدف گراميداشت ياد و خاطره سرداران شهيد حميد و مهدي باكري، شهيد قهاري، شهيد درستي و 96 شهيد 2 عمليات غرور آفرين بدر و خيبر برگزار شد.
به گزارش ايرنا آذربايجان غربي با اهداي 12 هزار شهيد، نقش ماندگاري را دردوران دفاع مقدس و انقلاب اسلامي ايفا كرده است.
اين استان محل شهادت بيش از 12 هزار شهيد مهاجر از ساير استان هاي كشور است كه همواره عطر و شميم شهادت را در اين استان ماندگار كرده است.
خبرنگار: طاهره نويد آرين** انتشار دهنده: عليرضا فولادي
3072/7125