۲۰ اسفند ۱۳۹۵، ۱۵:۳۸
کد خبر: 82459409
T T
۰ نفر

آماده باش مراكزدرمانی تامین ‌اجتماعی درنوروز

۲۰ اسفند ۱۳۹۵، ۱۵:۳۸
کد خبر: 82459409
آماده باش مراكزدرمانی تامین ‌اجتماعی درنوروز

تهران- ایرنا- معاون درمان سازمان تامین اجتماعی گفت: مراكز درمانی تامین ‌اجتماعی سراسر كشور با تشكیل ستاد نوروزی مدیریت‌های درمان، برای استمرار و ارائه خدمات در تعطیلات نوروز، در حالت آماده‌باش هستند.

‎به گزارش روز جمعه ایرنا از سازمان تامین اجتماعی، محمدعلی همتی اظهار كرد: به منظور ارتقای سطح كیفی و كمی خدمات سازمان تامین ‌اجتماعی در ایام نوروز و برای رفاه حال مراجعه‌كننده‌ها به ویژه بیمه‌شدگان، با هماهنگی ریاست دانشگاه های علوم پزشكی، طرح آماده‌باش نوروزی واحدهای درمانی تامین‌ اجتماعی با تشكیل ستاد نوروزی مدیریت درمان، به اجرا درمی‌آید.
‎وی افزود: بر اساس این طرح، فعالیت تمام وقت بیمارستان‌ها و مراكز درمانی شبانه‌روزی باید كماكان ادامه یابد و متناسب با تعداد مسافران نوروزی استان‌ها، یك یا چند مركز درمانی در هر شهرستان طبق روال سال‌های گذشته در طول روز آماده ارائه خدمات به مراجعه كنندگان احتمالی باشند.
‎همتی با تاكید بر لزوم اطلاع رسانی در مورد آماده باش مراكز درمانی تامین ‌اجتماعی به بیمه‌شدگان و مسافران هر شهر اظهار كرد: از طریق رسانه‌های محلی و نصب پلاكاردهای پارچه‌ای در سطح شهر و ورودی‌های هر شهر لازم است بیمه‌شدگان و مسافران از ارائه خدمات درمانی و نشانی این مراكز مطلع شوند.
‎معاون درمان سازمان تامین اجتماعی تصریح كرد: همچنین لازم است مدیران درمان و روسای بیمارستان‌ها و مراكز درمانی در طول مدت اجرای طرح آماده‌باش نوروزی، به صورت مستمر نحوه ارائه خدمت به بیماران را نظارت كرده و درخصوص رفع مشكلات احتمالی به سرعت اقدام كنند.
همتی خاطرنشان كرد: خروج مدیران درمان از حوزه خدمتی در ایام نوروز، مستلزم هماهنگی قبلی، تعیین و معرفی جانشین و كسب مجوز از این معاونت است.
وی با تاكید بر لزوم اخذ مرخصی كاركنان و پرسنل تخصصی مراكز درمانی با هماهنگی دانشگاه‌های علوم‌پزشكی، افزود: این اقدام باید به نحوی برنامه‌ریزی شود تا ضمن فراهم بودن امكان دسترسی كامل بیماران به خدمات درمانی، از بروز هرگونه كاستی و اختلال در زمینه خدمت‌رسانی به بیماران به ویژه در بخش اورژانس پیشگیری شود.
اجتمام**٧٢٦٨**1834
تنظیم كننده: مهناز بیرانوند ** انتشار: ناهید شفیعی
۰ نفر