۲۵ اسفند ۱۳۹۵، ۱۹:۴۶
کد خبر: 82466251
T T
۰ نفر
جشن نوروز در 31 كشور برگزار مي شود

تهران - ايرنا - سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامي با اعزام گروه‌هاي فرهنگي و هنري، جشنواره نوروزي را در 31 كشور جهان، برگزار مي‌كند.

به گزارش چهارشنبه گروه فرهنگي ايرنا از سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامي، اداره ‌كل امور فرهنگي ايرانيان خارج از كشور اين سازمان و با مشاركت ادارات كل فرهنگ و ارشاد اسلامي در استان‌هاي آذربايجان، فارس، بوشهر، مازندران، كهكيلويه و بويراحمد، اصفهان، زنجان و خوزستان و نيز مؤسسه هنرهاي معاصر وزارت ارشاد جشنواره نوروزي سال 1396 با اعزام گروه‌هاي فرهنگي و هنري در كشورهاي مختلف ، برگزار مي‌شود.
اين جشنواره كه هر سال به مناسبت آغاز سال جديد از سوي سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامي به اجرا در مي‌آيد، در سال 1396 نيز براي تعدادي از كشورهاي ايراني‌نشين برنامه‌ريزي شده و بر اساس آن اعزام 28 گروه موسيقي، طنز، فرهنگي و هنري و مجري، به 31 كشور از جمله سوئد، دانمارك، فنلاند، نروژ، بوسني، آفريقاي جنوبي، فيليپين، قزاقستان، تايلند، فيليپين، آذربايجان، هند، تركيه، روسيه و ... انجام مي‌شود.
گروه‌هاي موسيقي اعزامي از سوي اين اداره‌كل در برنامه‌هاي ويژه غيرايرانيان نيز در كشورهاي مورد نظر به اجراي برنامه‌هاي متنوع خواهند پرداخت.
فراهنگ*3061*1823* دريافت: ميترا قامتي * انتشار: طاهره نبي اللهي
۰ نفر