۲۷ اسفند ۱۳۹۵، ۱۴:۱۲
کد خبر: 82467599
T T
۰ نفر
امام جمعه سبزوار: مقاومت تنها راه مقابله با نظام سلطه است

سبزوار- ايرنا- امام جمعه سبزوار گفت: عمل نكردن آمريكا به تعهدات خود در برجام نشان داد تنها راه مقابله با نظام سلطه و استكبار ايستادگي و مقاومت است.

به گزارش ايرنا حجت الاسلام غلامرضا مقيسه در خطبه هاي اين هفته نماز جمعه سبزوار افزود: با وجود وفاداري جمهوري اسلامي ايران به مفاد برجام، آمريكا به تعهدات خود پايبند نبود و اين مويد اين مطلب است كه در مذاكره با استكبار بايد با تيزبيني عمل كرد و مراقب ترفند و مكر آنان بود.
وي تصريح كرد: مسئولان در صورت مذاكره با طرف غربي در باره مسائل حقوق بشر، قدرت موشكي ايران و جبهه مقاومت اسلامي، بايد از بدعهدي امريكا در خصوص برجام عبرت بگيرند.
امام جمعه سبزوار با تبريك سالروز ولادت حضرت فاطمه (س) و امام خميني (ره) افزود: امام راحل با ايمان به خداوند و پشتوانه امت در برابر نظام ستمشاهي و سلطه ايستادگي كرد و به مسئولان توصيه كردند كه همواره مراقب توطئه و فريب دشمن باشند.
وي با تبريك سال نو و بهار طبيعت گفت: انسانها نيز بايد همزمان با تحول طبيعت با تطهير درون، دلها را از كينه، حسادت، تنگ نظري و گناه پاك كنند و ايام نوروز فرصتي بسيار ارزشمند براي صله رحم است كه سبب بركت عمر، فزوني مال و دوري از فقر در جامعه مي شود.
امام جمعه سبزوار گفت: در ديد و بازديدهاي نوروري اقوام و خويشان فقير و نيازمند فراموش نشوند و كمك عزتمندانه به آنها با حفظ آبرو مورد توجه باشد.
مقيسه افزود: همزمان با افزايش سفر و ترافيك در جاده ها رانندگان با رعايت قوانين راهنمايي و رانندگي ضمن سفري ايمن، به كاهش حوادث رانندگي، تلفات و مصدوميت ناشي از آن كمك كنند.
حجت الاسلام مقيسه گفت: شب چهارشنبه آخر امسال شهر سبزوار آرام بود و جا دارد از جوانان، نوجوانان، خانواده ها و به ويژه تلاش و زحمات نيروهاي انتظامي و آتش نشاني در برقراري امنيت تشكر شود.
مركز شهرستان 320 هزار نفري سبزوار در 230 كيلومتري غرب مشهد قرار دارد.
خبرنگار: حميد دلاوري هروي
8145/7500/5132