۵ فروردین ۱۳۹۶، ۲۲:۰۶
کد خبر: 82473813
T T
۰ نفر
تصادف مزدا با پرايد در جاده ياسوج - اصفهان پنج مصدوم برجاي گذاشت

ياسوج - ايرنا- برخورد يك دستگاه مزدا با خودروي پرايد در تونل پنج جاده ياسوج - اصفهان ساعتي پيش پنج مصدوم بر جاي گذاشت.

جلال پورنفرد شنبه شب در گفت وگو با خبرنگار ايرنا تعداد سرنشينان اين دو دستگاه را 9 تن اعلام كرد و گفت كه مصدومان اين حادثه همگي مربوط به خودروي پرايد بودند.
وي تصريح كرد كه با حضور به موقع نيروهاي امدادي اورژانس 115 و هلال احمر استان عمليات احيا بر روي مصدمان در محل حادثه انجام شد و چهار نفر از آنان به بيمارستان شهيد بهشتي ياسوج انتقال يافتند.
خدمات اورژانسي در 2 بخش بيمارستاني و پيش بيمارستاني از 25 اسفند سال 1395 توسط اورژانس 115 در اين استان آغاز شد و تا 13 فروردين سال جاري نيز ادامه دارد.
پوران فرد اظهار داشت: در خدمات اورژانسي پيش بيمارستاني تاكنون 451 مصدوم تصادفات كهگيلويه و بويراحمد توسط نيروهاي مركز مديريت حوادث و فوريت هاي پزشكي استان به مراكز بهداشتي و درماني منتقل شده و در اين مدت نيز سه نفر از حادثه ديدگان سوانح رانندگي استان در صحنه تصادف جان باختند.
وي افزود كه در اين مدت جاده ارتباطي ياسوج - باباميدان با 29 تصادف و جاده ياسوج - اصفهان نيز با 23 مورد داراي بيشترين تعداد سوانح رانندگي در جاده هاي برون شهري كهگيلويه و بويراحمد بوده اند.
پوران فرد بيان كرد كه شهرهاي ياسوج و دوگنبدان نيز به ترتيب با 57 و 24 مورد تصادف بيشترين تعداد سوانح رانندگي درون شهري را در اين مدت به خود اختصاص داده اند.
وي افزود كه از 25 اسفند سال گذشته تاكنون 15 هزار و 400 نفر براي دريافت خدمات اورژانسي به بيمارستان هاي كهگيلويه و بويراحمد مراجعه كرده اند كه يك هزار و 54 نفر از اين تعداد بستري و 12 هزار و 346 نفر نيز به طور سرپايي مداوا شدند.
پوران فرد ابراز داشت: اورژانس هوايي كهگيلويه و بويراحمد كه به تازگي در استان راه اندازي شده نيز در اين مدت 2 پرواز داشت كه يكي مربوط به انتقال زن در حال زايمان در شهرستان چرام به بيمارستان و ديگري نيز انتقال 12 مصدوم حادثه واژگوني خودروي پيكان در كمربندي ياسوج - اصفهان به مراكز بهداشتي و درماني بوده است.
خبرنگار: حميد جهان**انتشار دهنده: سيد ولي موسوي نژاد
3016/6110