۶ فروردین ۱۳۹۶، ۱۱:۲۹
کد خبر: 82474127
T T
۰ نفر
ترافیك نیمه سنگین در جاده چالوس حدفاصل هزارچم تا كندوان

نوشهر - ایرنا - سرپرست اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای چالوس گفت كه در حال حاضر ترافیك در هر 2 مسیر رفت و برگشت جاده چالوس حد فاصل هزارچم تا تونل كندوان نیمه سنگین است.

مهدی صفایی روز یكشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : هر لحظه بر تعداد خودروهای در حال تردد در این مسیر خط جنوب به شمال كندوان از تونل كندوان به سمت چالوس و بر عكس افزوده می شود.
وی تصریح كرد: هم اكنون ترافیك در حدفاصل هزارچم تا تونل كندوان در هر 2 مسیر رفت و برگشت جاده چالوس نیمه سنگین و در مناطق سیاه بیشه و پل زنگوله نیز سنگین است.
سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای چالوس با اشاره به آمادگی گروه های راهداری نوروزی مستقر در محورهای اصلی این منطقه برای خدمات رسانی احتمالی به مسافران ، از رانندگان خواست علاوه بر رعایت قوانین و داشتن صبوری و حوصله در رانندگی با سرعت مطمئن و رعایت فاصله طولی از خودروی جلو حركت كنند.
كرمعلی اسدی، مسئول ایستگاه هواشناسی سیاه بیشه نیز وضعیت هوای این منطقه را ابری اعلام كرد و گفت : در حال حاضر درجه حرارت این منطقه هفت درجه سانتی گراد است.
حدود 80 كیلومتر از مسیر 160 كیلومتری جاده كوهستانی چالوس - كرج(كندوان) جزء حوزه استحفاظی مازندران و بقیه نیز مربوط به استان البرز ست كه بیش از 15 تونل كوچك و بزرگ و تعدادی پل در طول مسیر دارد.
براساس آمار در ایام نوروز، روزانه حدود 40 هزار خودرو در جاده كندوان آمد و شد دارند .
خبرنگار: سیدمحمد اكبرموسوی ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
1654/1295/ 1602/
۰ نفر