۲۱ اسفند ۱۴۰۱، ۱۴:۰۶
کد خبر: 85054801
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ترافیک در جاده کندوان پرحجم است

نوشهر - ایرنا - رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای چالوس گفت : تردد خودروها در جاده کرج - چالوس محدوده کندوان در حوزه استحفاظی استان مازندران پرحجم است.

مهدی صفایی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : در زمان حاضر ترافیک رفت و برگشت این مسیر در نقاطی از جمله خروجی آزاد راه تهران - شمال ، پل زنگوله، سیاه بیشه، دره هریجان و طویر- پنجک سنگین گزارش شده است و نیروهای راهداری در سه نقطه مشغول ارایه خدمات هستند.

وی اظهارکرد : با توجه به فرصت اندک تا نوروز ۱۴۰۲، خداحافظی کرونا و همچنین وقوع حوادث در دیگر کشورها از جمله ترکیه ترافیک این محور پرتردد نسبت به سال های گذشته بیشتر شده و برای پیشگیری از بروز هرگونه مشکلات از جمله ترافیک طولانی در مسیر نیاز به همراهی و همکاری مسافران و گردشگران دارند.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای چالوس تصریح کرد : دست کم ۲۵ راهدار در سه باب راهدارخانه با برخورداری از دست کم ۱۷ دستگاه ماشین آلات سنگین مانند لودر ، گریدر و کامیون در نقاطی از جمله پل ذغال، ولی آباد و کندوان به طور شبانه روزی با همه امکانات و تجهیزات مورد نیاز مشغول فعالیت هستند.

صفایی افزود : افزون بر این اقدامات از مدت ها قبل اقداماتی نظیر خط کشی معبر به طول حدود ۶۵ کیلومتر ، ۳۰ کیلومتر هشدار لرزشی ، شست و شوی تابلوها و لکه گیری آسفالت از ابتدا تا انتهای این محور انجام گرفت.

وی سیاه بیشه، محدوده هفت برادران، پیچ سیاه و رستوران همسفر را جزو نقاط حادثه خیز این محور معرفی و به مسافران توصیه کرد : در زمان گذر از این مسیر هیچگاه در این نقاط توقف نکنند و افزون بر آن با توجه به مشخص نبودن شرایط آب و هوایی در این خطه شمال کشور در هنگام سفر از سلامت خودرو اطمینان حاصل نمایند و مسافران لباس گرم، سوخت کافی و غذا به همراه داشته باشند.

این مسوول همچنین از افتتاح جایگاه سوخت در جاده کندوان در پنجشنبه هفته جاری خبر داد و گفت : یکی از دغدغه های مسافران نبود جایگاه سوخت در این مسیر بود که با پیگیری مسوولان امر و سرمایه گذار این مشکل حل شده است.

محور کرج - چالوس حدود ۱۶۰ کیلومتر طول دارد که حدود ۸۰ کیلومتر مربوط کندوان حوزه شهرستان چالوس و بقیه هم جزو حوزه جغرافیایی استان البرز است .

و برابر آمار به طور میانگین روزانه در نیمه دوم سال حدود ۲۰ هزار دستگاه خودرو در این مسیر تردد می کنند و این آمار در فصول بهار و تابستان به ۵۰ هزار تردد در روز می رسد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha