۱۱ فروردین ۱۳۹۶، ۱۷:۰۳
کد خبر: 82478647
T T
۰ نفر
دولت در حوزه اقتصاد مقاومتی اقدام های زیادی انجام داده است

شیراز- ایرنا- امام جمعه موقت شیراز گفت: دولت در زمینه اقتصاد مقاومتی اقدام های زیادی انجام داده و نمی توان خدمات دولت در این حوزه را نادیده گرفت.

به گزارش جمعه ایرنا، حجت الاسلام سید ابوفاضل رضوی اردكانی در خطبه نمازجمعه شیراز با اشاره به نامگذاری امسال به نام اقتصاد مقاومتی و تولید و اشتعال از سوی مقام معظم رهبری افزود: نیازمند كارهای بیشتر و عزم ملی در زمینه اقتصاد مقاومتی در كشور هستیم و همگان در خصوص اقتصاد مقاومتی در كشور مسئول هستند.
وی افزود: امروز مساله بیكاری و اشتغال از مهمترین مسایل جامعه ماست كه همه در این زمینه مسئول هستند و مردم نیز باید برای رونق اشتغال و تولید در كشور با راه اندازی كارگاه های كوچك حركت پویایی داشته باشند.
امام جمعه موقت شیراز گفت: پیام نوروزی مقام معظم رهبری و سخنرانی ایشان در حرم مطهر امام رضا(ع) پیام های مهمی داشت كه حجت را بر همگان تمام كرد.
او ادامه داد: امسال نیز مقام معظم رهبری مانند سال های گذشته بر حركت در مسیر اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی تاكید كردند و تولید و اشتغال دغدغه های اصلی ایشان هستند كه بر این اساس امسال را به نام سال اقتصاد مقاومتی و تولید - اشتغال نام گذاری كردند.
امام جمعه موقت شیراز اظهار كرد: با توجه به ظرفیت های كشور در حوزه منابع نفت، گاز و معادن، باید از این منابع برای رفع معضل بیكاری و اشتغال در كشور بهره گرفت.
رضوی اردكانی بابیان اینكه باید موانع بر سر راه اقتصاد مقاومتی و اشتغال در استان برداشته شود گفت: بانك ها و بهره های غیر معقول 17 و 20 درصد یكی از موانع اصلی عدم تحقق اقتصاد مقاومتی است و با این بهره ها چرخ های اقتصاد در كشور و استان نمی چرخد.
امام جمعه موقت شیراز در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به 12 فروردین روز جمهوری اسلامی اظهارداشت: رای بالای مردم در روز 12 فروردین به جمهوری اسلامی، شاكله نظام اسلامی را مشخص كرد و جمهوری اسلامی به عنوان خون بهای شهدا تا به امروز به عنوان یك امانت حفظ شده است.
وی اضافه كرد: جمهوریت ظاهر و اسلامیت محتوای نظام ماست و از این رو، انتظار است مردم ما باید در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای شهر و روستا در 29 اردیبهشت ماه حضور چشمگیر و گسترده داشته باشند.
رضوی اردكانی ادامه داد: مردم باید در این 2 انتخابات با بررسی های دقیق افراد اصلح را برای كشور برگزینند كه رای مردم در امور كشور تعیین كننده است.
3002/ 2027
خبرنگار: فاطمه هاشمی نیك ** انتشاردهنده: سیداحمد نجفی