۱۲ فروردین ۱۳۹۶، ۱۷:۰۰
کد خبر: 82479295
T T
۰ نفر

محدودیت های ترافیكی 13 فروردین در استان كرمان

۱۲ فروردین ۱۳۹۶، ۱۷:۰۰
کد خبر: 82479295
محدودیت های ترافیكی 13 فروردین در استان كرمان

كرمان - ایرنا - فرمانده انتظامی استان كرمان از محدودیت های ترافیكی 13 فروردین در راه های اصلی و محورهای گردشگری این استان خبر داد.

به گزارش روز شنبه پایگاه خبری پلیس سردار رضا بنی اسدی فر گفت: برابر رسم و سنت متداول ایرانیان همه ساله در روز سیزده فروردین ماه كه مصادف با روز طبیعت است، شهروندان و عموم مردم به انگیزه حضور در طبیعت و استفاده از موهبات طبیعی با بهره گیری از انواع وسایل نقلیه به نقاط خوش آب و هوا مراجعه می كنند.
وی بیان كرد: ضمن آنكه جمع كثیری از هموطنان كه به استان های مجاور سفر كرده اند، قصد مراجعت به شهرهای محل سكونت خود را دارند، به همین منظور در این روز ترافیك جاده ها و محدوده شهرها افزایش خواهد داشت لذا به منظور پیشگیری از حوادث رانندگی و انسداد راه ها لازم است پلیس با استفاده از تمامی امكانات و تجهیزات اقدام به اجرای طرح ویژه ترافیكی در این روز كند.
وی هدف از اجرای طرح های ترافیكی را تسهیل در عبور و مرور و پیشگیری از وقوع حوادث رانندگی، افزایش توان عملیاتی واحدها و اجرای دقیق مقررات راهنمایی و رانندگی عنوان كرد.
فرمانده انتظامی استان كرمان گفت: پلیس از تردد انواع تریلر، كامیون، كامیونت و موتورسیكلت ها در محورهای گردشگری و بزرگراه ها و راه های اصلی به صورت جدی جلوگیری می كند.
وی محدودیت های تردد در روز 13 فروردین را به شرح ذیل اعلام كرد:
محور كرمان - شهداد (سیرچ ) و بالعكس: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 8 تا 12 از سمت كرمان به سمت سیرچ یك طرفه و همچنین از سمت سیرچ به سمت كرمان از ساعت 16 تا 21 تردد یك طرفه انجام می شود.
محور كرمان - كوهپایه و بالعكس: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 8 تا 12 از سمت كرمان به سمت كوهپایه یك طرفه و همچنین از سمت كوهپایه به سمت كرمان از ساعت 16 تا 21 تردد به صورت یك طرفه خواهد بود.
محور دارزین - دهبكری و بالعكس: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 8 تا 12 از سمت دو راهی دارزین (محور بم) به سمت دهبكری یك طرفه و همچنین از سمت دهبكری به سمت محور بم (دوراهی دارزین) از ساعت 16 تا 21 تردد به صورت یك طرفه صورت می گیرد.
فرمانده انتظامی استان كرمان گفت: در محورهای جیرفت - بافت، جیرفت - راین، جیرفت - كرمان (دهبكری) تردد انواع تریلر كامیون به استثناء حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی و كامیون های حامل گندم از بامداد شنبه مورخ 12 فروردین تا ساعت 24 روز یكشنبه مورخ 13 فروردین ممنوع است.
دریافت كننده: داود رجبی بهجت ** انتشار: رسول محمدحسنی
7437/3028