۱۹ فروردین ۱۳۹۶، ۱۶:۳۶
کد خبر: 82486217
T T
۰ نفر
امام جمعه يزد: فروپاشي كانون خانواده توطئه اصلي دشمن است

يزد - ايرنا - نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه يزد گفت: فروپاشي كانون خانواده در كشور از برنامه هاي مهم دشمنان انقلاب اسلامي است .

به گزارش خبرنگار ايرنا ، آيت الله محمد رضا ناصري روز شنبه در ديدار جمعي از فعالان فرهنگي استان يزد افزود: بهره گيري از شبكه هاي اجتماعي به جاي ارتباطات خانوادگي از عوامل اصلي بي توجهي به كانون گرم خانواده است.
وي ادامه داد: وضعيت كنوني در جامعه ما بنحوي است كه در يك خانه تمام اعضا اگر در كنار هم حضور داشته باشند ولي هر كدام به موبايل و شبكه‌هاي اجتماعي مشغول هستند و ارتباطي با هم ندارند.
امام جمعه يزد اظهار داشت: استفاده افراطي از موبابل و شبكه هاي اجتماعي موجب كاهش سطح محبت‌ها و علاقه‌هاي خانوادگي و ارتباطات است و برخي معضلات فرهنگي و اجتماعي به همراه دارد.
ناصري گفت: دشمنان انقلاب اسلامي همواره با برنامه هاي فرهنگي مختلف خود به دنبال ضربه زدن به مردم و خانواده ها و فروپاشي كانون خانواده و دامن زدن به معضلات فرهنگي در ميان نسل جوان هستند.
نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه يزد اظهار داشت: براي مقابله با آسيب هاي فرهنگي و اجتماعي بايد روز به روز ايمان و مسائل معنوي در بين مردم و بخصوص جوانان و خانواده ها تقويت شود.
ناصري گفت: اگر ايمان به درستي در بين افراد جامعه و خانواده ها حضوري جدي و عملي داشته باشد قطعا شاهد كاهش ناهنجاري ها ، آسيب ها و ساير معضلات فرهنگي خواهيم بود.
7536/ 6197 خبرنگار:كاظم سبحان زاده**انتشار: محمدحسين فلاح تفتي
irnayazdd@