۲۰ فروردین ۱۳۹۶، ۱۳:۲۸
کد خبر: 82487174
T T
۰ نفر
شاخص‌هاي پايش صنعت هوانوردي كشور تعريف مي‌شود

تهران- ايرنا- دبير كارگروه هوانوردي ستاد توسعه فناوري و صنايع دانش‌بنيان هوايي و هوانوردي معاونت علمي گفت: تمركز بر تعريف شاخص هاي پايش صنعت هوانوردي كشور از اهداف اين كارگروه در سال 96 است.

به گزارش روز يكشنبه ايرنا از معاونت علمي و فناوري رياست جمهوري، مجيد جليلي با اشاره به اولويت هاي كارگروه هوانوردي ستاد توسعه فناوري و صنايع دانش‌بنيان هوايي و هوانوردي گفت: يكي از اولويت هاي جديد كارگروه مطالعات هوانوردي، تمركز بر تعريف شاخص هاي پايش صنعت هوانوردي كشور با در نظر گرفتن نيل به اهداف مندرج در سند جامع هوافضا است.
دبير كارگروه هوانوردي ستاد توسعه فناوري و صنايع دانش‌بنيان هوايي و هوانوردي معاونت علمي و فناوري رياست جمهوري افزود: حركت در جهت اهداف سند جامع هوافضاي كشور نيازمند برنامه ريزي هاي فرابخشي و جامع در اين حوزه است از اين رو كارگروه هوانوردي از آبان ماه 95 فعال شده است.
دبير كارگروه هوانوردي ستاد توسعه فناوري و صنايع دانش‌بنيان هوايي و هوانوردي معاونت علمي گفت: تمركز بر تعريف شاخص هاي پايش صنعت هوانوردي كشور از اهداف اين كارگروه در سال ۹۶ است.
به گفته جليلي، اين كارگروه از بدو تشكيل، تعريف شاخص هاي سنجش و پردازش صنعت هوانوردي كشور را در سه حوزه فرودگاه، خطوط هوايي و نيروي انساني آغاز كرده است.
علمي**9031**
دريافت كننده: عادل پازيار* انتشار: زهره محتشمي پور
۰ نفر