۲۱ فروردین ۱۳۹۶، ۲۱:۰۵
کد خبر: 82489088
T T
۰ نفر
شهردار: خيابان قيام يزد در بازه زماني 70 روزه تكميل مي شود

يزد - ايرنا- شهردار يزد گفت: ساماندهي خيابان قيام يزد از مطالبات مردم است كه در بازه زماني 70 روزه تكميل مي شود.

به گزارش ايرنا ، محمدرضا عظيمي‌زاده روز دوشنبه در ديدار با نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه يزد افزود: سطح خيابان قيام بصورت يكسان سنگ فرش و براي استفاده در اختيار مردم قرار خواهد گرفت .
وي ادامه داد: رويكرد جديد شهرداري يزد نگهداري و محافظت از پارك ها و فضاهاي سبز موجود است كه تمام خدمات پارك هاي سطح شهر بررسي و ثبت شده و نسبت به پيشرفت و بهبود آن اقدام لازم انجام مي گيرد.
شهردار يزد پيرامون رويكرد شهرداري براي بهبود روند جمع‌آوري زباله در سطح شهر اظهار داشت: هم اكنون زباله‌هاي هيچ محلي از سطح شهر به وسيله ماشين‌هاي روباز جمع آوري نمي‌شود و تمام خودروها زباله روبسته هستند.
عظيمي زاده گفت: از معضلات شهر يزد محدوده شهري و وسعت بالاي آن است كه لازم بود به اين موضوع رسيدگي و برنامه‌ريزي جدي و شايسته صورت گيرد و خدمات را در تمام نقاط مختلف توزيع كنيم.
شهردار يزد به تشريح وضعيت موجود آسفالت شهري يزد پرداخت و تصريح كرد: هم اكنون وضعيت خوبي ندارد و سعي شده معابر جديد آسفالت و همچنين مورد رسيدگي جدي قرار گيرد.
عظيمي زاده در زمينه بودجه شهرداري يزد گفت: در 1391 بودجه مصوب شهرداري يزد يكصدميليارد تومان بود كه به هر شهروند 200 هزار تومان بيشتر نمي‌رسيد ولي هم اكنون بودجه به افزون بر 350 ميليارد تومان رسيده است.
از جمعيت يك ميليون و 100 هزار نفري استان يزد حدود 60 درصد در شهر يزد زندگي مي كنند.
سال گذشته اجراي طرح جديد در خيابان قيام موجب نارضايتي شهروندان و كسبه شده بود.
7536/ 5054 خبرنگار:كاظم سبحان زاده**انتشار: بهنام احمدي *
irnayazdd@