۲۴ فروردین ۱۳۹۶، ۱۸:۲۵
کد خبر: 82491808
T T
۰ نفر
دانشكده علوم تغذيه و صنايع غذايي دانشگاه علوم پزشكي كرمانشاه افتتاح شد

كرمانشاه-ايرنا- دانشكده علوم تغذيه و صنايع غذايي دانشگاه علوم پزشكي كرمانشاه عصر پنجشنبه با حضور وزير بهداشت، استاندار كرمانشاه و جمعي از مسئولان استاني افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار ايرنا؛ رييس دانشگاه علوم پزشكي كرمانشاه در آيين افتتاح اين دانشكده گفت: اين دانشكده در زميني به متراژ 600 متر مربع و 10 ميليارد اعتبار به بهره برداري رسيد.
به گفته دكتر حسين كريم، با افتتاح اين دانشكده، شمار دانشكده هاي فعال دانشگاه علوم پزشكي استان كرمانشاه به 9دانشكده افزايش يافته است.
اكنون دانشكده هاي بهداشت، پرستاري و مامايي، پزشكي، پيراپزشكي، داروسازي، دندانپزشكي، پرستاري سنقر و پرديس خودگردان در استان كرمانشاه فعال است.
وي اظهار كرد: اكنون 30 نفر دانشجو در مقطع كارشناسي ارشد در سه رشته علوم تغذيه، صنايع غذايي و ايمني و كنترل كيفي مواد غذايي و 90 نفر دانشجوي كارشناسي در رشته تغذيه در دانشكده بهداشت مشغول به تحصيل هستند.
وي همچنين توسعه گروه هاي آموزشي و اساتيد و اعضاي هيات علمي را از ديگر برنامه هاي دانشكده جديد دانست و افزود: اكنون هشت نفر عضو هيات علمي در اين دانشكده مشغول به تدريس هستند.
اكنون حدود چهار هزار و 119 دانشجو شامل دو هزار و 557 دانشجوي دختر و هزار و 562 دانشجوي پسر در هشت دانشكده پزشكي، دندانپزشكي، پيراپزشكي، داروسازي، بهداشت، پرستاري و مامايي، پرديس خودگردان و دانشكده پرستاري سنقر دانشگاه علوم پزشكي كرمانشاه مشغول به تحصيل هستند.
وزير بهداشت روز چهارشنبه براي افتتاح 10 پروژه بهداشتي، درماني و آموزشي به كرمانشاه سفر كرد و تا روز جمعه مهمان مردم اين استان است.
در اولين روز سفر، وزير بهداشت از بيمارستان امام خميني (ره) سنقر و كليايي بازديد كرد و سپس در جلسه اي با حضور نماينده مردم و فرماندار اين شهرستان و همچنين استاندار كرمانشاه حضور يافت و وضعيت بهداشتي و درماني اين شهرستان را مورد ارزيابي قرار داد.
وزير بهداشت در دومين روز از سفر خود به استان كرمانشاه صبح پنجشنبه به شهرستان روانسر رفت و بعد از بازديد از مراكز بهداشتي و درماني در جلسه بررسي مشكلات حوزه سلامت اين شهرستان حضور يافت.
افتتاح بيمارستان 64 تختخوابي دكتر معاون صحنه در روز پنجشنبه از ديگر برنامه هاي روز دوم سفر وزير بهداشت به استان كرمانشاه بود.
3033/8066 خبرنگار:فرزاد نويدي ** انتشار دهنده:علي مولوي