۲۸ فروردین ۱۳۹۶، ۲۰:۱۵
کد خبر: 82496524
T T
۰ نفر
سرمربي تيم فوتبال وحدت يزد: ظرفيت ماندن در ليگ را داريم

يزد - ايرنا - سرمربي تيم فوتبال وحدت يزد گفت: تيم وحدت با نفرات خوبي كه در اختيار دارد ظرفيت ماندن در ليگ دسته اول كشور را دارد .

محمود اميري عصر روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: بازي دو تيم وحدت يزد و نساجي مازندران بسيار جدي و حساس بود و دو تيم در طول اين ديدار براي پيروزي تلاش زيادي را از خود نشان دادند.
وي ادامه داد: ما براي بقا در ليگ آزادگان سخت به پيروزي در برابر تيم نساجي مازندران نياز مبرم داشتيم كه بازيكنان وحدت طبق برنامه از قبل تعيين شده تمام وظايف خود را به خوبي انجام دادند.
سرمربي تيم وحدت يزد اظهار داشت:اين پيروزي ارزشمند خانگي را به تمام دلسوزان و هواداران تيم كه در هر شرايطي نسبت به ما و تيم ابراز محبت مي كنند تقديم مي كنم و اميدوارم زحمات آنها جبران شود.
اميري گفت: دو بازي ديگر وحدت يزد در برابر حريفان حكم فينال را دارد بنابراين بايد با تمام توان براي كسب امتيازهاي لازم و حفظ سهميه استان و بقا در ليگ آزادگان تلاش كنيم .
همچنين حسين مسكر ساروي سرمربي نساجي مازندران از نحوه قضاوت داور اين ديدار ابراز ناخرسندي كرد و از كميته داوران فدراسيون خواست تا در تعيين داوران بيش از گذشته عنايت و دقت ويژه داشته باشد .
وي افزود: حق تيم نساجي مازندران در اين ديدار شكست نبود و اميدواريم در مسابقات آينده جبران كنيم و در جدول رقابت ها ارتقا يابيم.
از هفته سي و يكم ليگ آزادگان تيم وحدت يزد يك بر صفر نساجي مازندران را شكست داد.
7536/ 6197 خبرنگار:كاظم سبحان زاده**انتشار: فلاح
irnayazdd@