۲۹ فروردین ۱۳۹۶، ۱۰:۴۷
کد خبر: 82496968
T T
۰ نفر
استاندار مازندران :اقتدار و امنيت ايران در منطقه مثال زدني است

ساري- ايرنا- استاندار مازندران با گراميداشت روز ارتش جمهوري اسلامي ايران، اقتدار و امنيت كشور را در بين كشورهاي منطقه مثال زدني توصيف كرد و گفت: ارتش همانند ديگر نيروهاي مسلح مردمي است.

به گزارش ايرنا، ربيع فلاح روز سه شنبه همزمان با سالروز ارتش جمهوري اسلامي در مراسم رژه نيروهاي مسلح مازندران با حضور فرماندهان نظامي، انتظامي، دريايي ،هوايي و جمعي از بسيجيان در ساري مركز استان سخنراني كرد.
وي از ارتش به عنوان غيرت، فداكاري و شجاعت نام برد و افزود: اتحاد راسخ نيروهاي مسلح در اطاعت از مقام معظم رهبري به عنوان فرمانده كل قوا در كنار تجهيزات و اداوات پيشرفته نظامي ،امنيت و اقتدار امروز ايران را دوچندان كرده است.
استاندار مازندران با بيان اينكه نيروهاي مسلح اعم از نيروي انتظامي ،سپاه و بسيج و نيروي دريايي ارتش جمهوري اسلامي در استان مازندران همكاري و انسجام خوبي دارند ،گفت :امروز ارتش نيز در حوادث طبيعي و غير مترقبه استان همكاري و مشاركت مطلوبي دارد.
فلاح با بيان اينكه نيروهاي مختلف زميني ،هوايي و دريايي ارتش جمهوري اسلامي در آبهاي آزاد ،بين المللي و مرزهاي كشور به درستي و با اقتدار در حال انجام ماموريت ها است، گفت :امروز حفظ نظام و مقابله با تهديدات همواره با درايت هوشمندانه فرمانده كل قوا و اطاعت نيروهاي مسلح از فرمان ايشان ، وجود دارد.
استاندار مازندران دربخش ديگري از سخنان خود به سال اقتصاد مقاومتي ، توليد و اشتغال اشاره كرد و گفت : دولت تدبير و اميد همانند سال هاي گذشته برنامه امسال خود را بر اساس نامگذاري سال عملياتي مي كند.
وي با بيان اينكه مازندران به پشتوانه وجود امنيت و توسعه زير ساخت ها آماده حضور سرمايه گذاران است، بيان داشت: هنوز بسياري از ظرفيت هاي توليدي و صنعتي استان وجود دارد كه زمينه رونق اقتصادي و اشتغال دارند.
**ارتش ضامن صلح و آرامش است
فرمانده دانشگاه علوم دريايي امام خميني(ره) نوشهر هم در اين مراسم با بيان اينكه امروز نيروهاي مسلح به ويژه ارتش جمهوري اسلامي ضامن صلح و آرامش هستند ،گفت: ايجاد صلح و آرامش با گسترش نيروي انساني و تجهيزات و اداوات نظامي ضرورت هر كشور است.
اميردريادار دوم عرشه خرداد حكيمي خاطر نشان كرد: در همين راستا ، با درايت و تدبير فرمانده كل قوا جمهوري اسلامي ايران ، امروز در كنار آموزش هاي مورد نياز نيروهاي مسلح ، ساخت اداوات و تجهيزات نظامي بومي نيز گسترش قابل توجهي كرده است.
وي امنيت پايدار امروز ايران اسلامي را نشانه درايت مقام معظم رهبري و اقتدار نيروهاي مسلح دانست و گفت: امروز امنيت و آرامش ايران قابل قياس با امنيت ديگر كشورهاي منطقه نيست.
به گزارش ايرنا به مناسبت روز ارتش جمهوري اسلامي ،رژه يگان هاي نيروي زميني و دريايي ارتش ، نيروهاي انتظامي ، سپاه و بسيج و نيروهاي مردمي جهاد سازندگي مازندران برگزار شد.
پادگان شهيد فرامرزي ساري وابسته به لشكر 30 پياده گرگان و دانشگاه علوم دريايي نوشهر ارتش جمهوري اسلامي در استان مازندران مستقر هستند.
خبرنگار: سيد رضا هاشمي كروئي ** انتشار دهنده:سيد محسن حسن نيا
/1899/6990