۲۹ فروردین ۱۳۹۶، ۱۱:۲۷
کد خبر: 82497048
T T
۰ نفر
بخشي از راه ارتباطي كريق به آرموداق شهرستان نير تكميل مي شود

اردبيل - ايرنا - مديركل راه و شهرسازي استان اردبيل گفت: 6 كيلومتر از راه ارتباطي كريق به آرموداق و كورائيم به خلفلو شهرستان نير آماده آسفالت شده و به زودي تكميل مي شود.

به گزارش ايرنا ، محبوب حيدري روز سه شنبه در جلسه بررسي مسائل و مشكلات راههاي ارتباطي شهرستان نير افزود: به محض مساعد شدن شرايط جوي سه كيلومتر از راه ارتباطي كريق به آرموداق و سه كيلومتر از راه ارتباطي كورائيم به خلفلو روكش و آسفالت خواهد شد.
او همچنين گفت: براي تكميل ساختمان دولت در نير كه هم اكنون 42 درصد پيشرفت فيزيكي دارد بيش از 20 ميليارد ريال اعتبار نياز است.
او افزود: اين ساختمان در زميني با زيربناي 2 هزار مترمربع در حال احداث است و تاكنون براي احداث آن پنج ميليارد ريال هزينه شده و امسال نيز 2 ميليارد ريال اختصاص يافته است.
فرماندار نير هم در اين جلسه گفت: روكش آسفالت داخل شهر نير با توجه به ترانزيتي بودن شهر نير ، راه ارتباطي كريق به آرموداق ، كورائيم به خلفلو ، مسير دورسونخواجه ، راه ميمند آلوارس و مرمت راه ارتباطي قديم نير - سراب نياز به توجه جدي مسوولان بخش راه استان دارد.
مهدي احمدي افزود: توجه به كنارگذر شهر نير و احداث آن از ديگر مطالبات منطقه از مسوولان ذيربط استاني است.
وي خواستار تخصيص قير رايگان به شهرداري هاي نير و كورائيم براي آسفالت معابر داخل شهرها شد.
موسي كنعانپور ، مديركل دفتر فني استانداري اردبيل هم خواستار حمايت مسوولان ذيربط از شهرداري هاي نير و كورائيم به دليل كمبود اعتبارات اين دو شهرداري شد.
شهرستان نير در 30 كيلومتري جنوب اردبيل و در مسير جاده ترانزيتي استان هاي اردبيل و آذربايجان شرقي قرار دارد.
خبرنگار: شهرام اصالت نيري ** انتشار دهنده: گيتي طالبي
7116/6018