۳ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۸:۴۳
کد خبر: 82502618
T T
۰ نفر

طرح نمایشگاه مد و لباس محلی در قلعه گنج اجرا می شود

۳ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۸:۴۳
کد خبر: 82502618
طرح نمایشگاه مد و لباس محلی در قلعه گنج اجرا می شود

جیرفت - ایرنا - مدیركل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب استان كرمان گفت: طرح نمایشگاه مد و لباس محلی شهرستان قلعه گنج (پایلوت اقتصاد مقاومتی) با مشاركت بنیاد مستضعفان و با شعار 100 خانواده، 100 كارگاه تولیدی اجرا می شود.

به گزارش ایرنا حسین اسحاقی شامگاه شنبه در نخستین نشست شورای فرهنگ عمومی جنوب كرمان در سال جدید ضمن تبریك دوم اردیبهشت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: رایزنی با بنیاد مستضعفان در زمینه برپایی نمایشگاه مد و لباس محلی در راستای تحقق اهداف نامگذاری سال جاری در قلعه گنج به عنوان شهر نمونه اقتصاد مقاومتی انجام شده است.
وی ادامه داد: بنیاد مستضعفان از اجرای این طرح حمایت كرد و مكاتبات اداری آن در حال انجام است.
وی بیان كرد: طرح نمایشگاه مد و لباس محلی شهرستان قلعه گنج با حمایت دولت تدبیر و امید و مشاركت بنیاد مستضعفان در راستای تحقق شعار سال در شهر نمونه اقتصاد مقاومتی طی سال جاری اجرا می شود.
مدیركل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب استان كرمان به نامگذاری سال جاری از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به نام اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال اشاره كرد و گفت: دبیر اقتصاد مقاومتی اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب استان كرمان طی حكمی معرفی شد تا در زمینه تحقق اهداف این نامگذاری با برنامه ریزی و شتاب بیشتری حركت كنیم.
وی افزود: گفتمان سازی اقتصاد مقاومتی از عملكردهای مهم دولت تدبیر و امید در راستای تحقق اهداف نامگذاری سال جاری بوده است.
وی بیان كرد: پیوست فرهنگی در همه امور اقتصادی با توجه به سیاست های دولت تدبیر و امید و استاندار كرمان در زمینه مسائل فرهنگی، برنامه ریزی شده است.
اسحاقی بیان كرد: 9 مجتمع دیجیتال در جنوب استان كرمان فعال است كه با حمایت های دولت در راستای تحقق شعار سال به بخش خصوصی واگذار شده است.
وی ادامه داد: این مجتمع ها با واگذاری به بخش خصوصی تاكنون برای 15 نفر اشتغالزایی ایجاد كرده كه این عدد تا 25 نفر افزایش می یابد.
مدیركل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب استان كرمان به برگزاری نخستین نشست شورای پژوهشی این اداره كل در سال جاری اشاره كرد و افزود: از ظرفیت این شورا برای برطرف كردن مشكلات فرهنگی این منطقه و كمك به مسائل شورای فرهنگ عمومی جنوب كرمان استفاده می كنیم.
خبرنگار: هادی شفیعی مجاز ** انتشار دهنده: نجمه حسنی
7450/3029