۳ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۲۰:۳۰
کد خبر: 82503703
T T
۰ نفر
زمان مناظره كاندیداهای ریاست جمهوری امشب مشخص می شود/ نمایندگان مناظره می‌كنند

تهران - ایرنا - عضو شورای نظارت بر صداوسیما از تصمیم گیری درباره برگزاری جدول زمان مناظره كاندیداهای دوازدهمین دوره ریاست جمهوری خبر داد و گفت: نخستین مناظره انتخاباتی جمعه هشتم اردیبهشت به صورت زنده به روی آنتن می رود.

سید احسان قاضی زاده هاشمی عصر یكشنبه در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی ایرنا افزود: امشب قرار است اعضای كمیسیون تبلیغات ریاست جمهوری طی نشستی با حضور نمایندگان كاندیدهای دوازدهم دوره ریاست جمهوری در خصوص زمان بندی پخش مناظره ها بصورت قرعه كشی تصمیم گیری كنند.
قاضی زاده هاشمی با تاكید براینكه در تمامی مناظره‌ها هر 6 كاندیدای انتخابات حضور خواهند داشت، اظهار داشت: تاساعتی دیگر درباره برنامه‌های ضبط شده كاندیداها از جمله مستندهای تبلیغاتی و برنامه هایی مشابه و اینكه به چه صورت پخش شود قرعه كشی انجام می شود.
عضو كمیسیون تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری با شاره به اینكه مقرر شده هر كاندیدا دو مستند تولیدی به صدا و سیما برای پخش ارائه كند، از در نظر گرفتن گفت و گوی ویژه خبری، برنامه های صحبت با دوربین، صحبت با كارشناسان را از عناوین برنامه های تبلیغی كاندیدها ریاست جمهوری بیان كرد.
قاضی زاده هاشمی از برگزاری جلسه و نشستی دیگر طی امشب تا فردا برای قرعه كشی و تصمیم گیری در خصوص قرعه كشی زمان و برنامه ریزی مناظره نمایندگان نامزدهای دوازدهم دوره انتخابات ریاست جمهوری خبر داد و گفت: در این نشست برنامه ها و زمانبندی مناظره نمایندگان كاندیدها نیز نهایی می شود.
وی در عین حال گفت: قرار است طوری برنامه ریزی شود كه زمان مناظره نمایندگان كاندیدها با زمان مناظره خود كاندیدها تداخل نداشته باشد.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری 29 اردیبهشت ماه جاری برگزار می شود.
فراهنگ ** 1355 ** 1823 خبرنگار: علی اكبر قزوینیان* انتشار: طاهره نبی اللهی