۴ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۱۲:۱۲
کد خبر: 82504303
T T
۰ نفر

امسال 250 هزار كارت هوشمند ملی در زنجان صادر می شود

۴ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۱۲:۱۲
کد خبر: 82504303
امسال 250 هزار كارت هوشمند ملی در زنجان صادر می شود

زنجان - ایرنا - معاون فناوری اطلاعات و آمار جمعیتی اداره كل ثبت احوال استان زنجان گفت: طبق هدف گذاری انجام گرفته، امسال 250 هزار كارت هوشمند ملی در این استان صادر كه این رقم در مقایسه با سال گذشته 30 درصد افزایش نشان می دهد.

مهدی ژاله چیان روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از زمان آغار به كار دولت یازدهم تا پایان سال گذشته 300 هزار كارت هوشمند ملی در این استان صادر شد، كه در مقایسه با سال های ما قبل آن افزایش نشان می دهد.
وی یادآور شد: در سال های 92،93 و 94 در مجموع 120 هزار فقره كارت هوشمند ملی در استان صادر شد و این در حالی است تنها در سال گذشته 180 هزار فقره این نوع كارت به متقاضیان صادر شد.
ژاله چیان افزود: بر این اساس می توان گفت، سال گذشته 2 برابر سال 94، كارت هوشمند ملی در این استان صادر شد و پیش بینی می شود این روند در سال جاری نیز رشد بیشتری داشته باشد.
وی بیان كرد: با توجه به در پیش بودن 2 انتخابات مهم در كشور، تمامی كارت های هوشمند ملی كه متقاضیان نسبت به درخواست آن اقدام كرده بودند، تا پایان اردیبهشت صادر خواهد شد.
معاون فناوری اطلاعات و آمار جمعیتی اداره كل ثبت احوال استان زنجان ادامه داد: متقاضیان پس از دریافت پیامك اس ام اس مبنی بر آماده بودن كارت هوشمند ملی خود می توانند برای دریافت آن به محل اعلام شده مراجعه كند.
این مسئول خاطر نشان كرد: تمامی افراد بالای 15سال، واجد شرایط دریافت كارت هوشمند ملی هستند و دیگر افراد متقاضی نیز محدودیتی برای دریافت این كارت ندارند.
هم اكنون 36 مركز ثبت نام كارت هوشمند ملی شامل 12 مركز اداره ثبت احوال، 24 دفتر پیشخوان دولت الكترونیك و اداره های پست نسبت به صدور این كارت اقدام می كنند.
8068/7320
خبرنگار: اعظم شامی *** انتشار دهنده: اسماعیل جهانبخش