۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۱۵:۰۴
کد خبر: 82515246
T T
۰ نفر
نمايشگاه كار دانشگاه علم و صنعت هفته آينده برگزار مي شود

تهران- ايرنا- جشنواره صدف (صنعت، دانشگاه، فناوري) با هدف استخدام، كارآموزي و انجام پايان نامه در شركت هاي فناور و دانش بنيان از 17 تا 19 ارديبهشت ماه با همكاري معاونت علمي و فناوري رياست جمهوري، پارك فناوري پرديس و دانشگاه علم و صنعت ايران برگزار مي شود.

به گزارش روز چهارشنبه از نمايشگاه كار دانشگاه علم و صنعت ايران، جشنواره صدف در بخش هاي مختلف همچون نمايشگاه كارآفريني، كارگاه هاي آموزشي، رويداد كارآموزي و كارورزي و ارائه پايان نامه ها دانشجويي به شركت هاي دانش بيان تدارك يافته است.
اين جشنواره، رويدادي است كه تعداد زيادي از جويندگان كار و شركت ها به منظور تبادل اطلاعات در رابطه با مشاغل مورد نياز و معرفي شركت هايشان در آن، به صورت فصلي و يا ساليانه برگزار مي شود كه مي توان از آن به عنوان نمايشگاه فرصت هاي شغلي ياد كرد به نحوي كه فرصت هاي فراوان كاري و كارآفريني در اكثر زمينه هاي تحصيلي براي دانشجويان و تازه فارغ التحصيلان ارائه مي شود.
اينگونه نمايشگاهها فرصت مناسبي براي شركت ها و سازمان ها فراهم مي آورد تا با تعداد زيادي از نيروهاي جوياي كار ملاقات كرده و در يك فضاي رقابتي نسبت به جذب نفرات مورد نظر خويش اقدام كنند.
رفع عواملي كه مانع اشتغال فارغ التحصيلان مي شوند از يك سو و نبود بستري مناسب براي تقابل مستقيم شركت ها و دانشجويان به عنوان روشي جديد در اطلاع رساني نيازهاي محيط هاي كار و اجتماع از سويي ديگر، پارك فناوري پرديس را بر آن داشت تا براي برپايي نمايشگاه كار اقدام كند.
هدف اين نمايشگاه و كارگاه هاي آموزشي، معرفي شركت ها، معرفي كسب و كار جديد، ايده دادن به دانشجويان و تازه فارغ التحصيلان براي يافتن شغل آينده، نحوه تعامل و ارتباط با صنعت است.
و ... مي باشد.
جشنواره صدف (iran jobfair)، اهداف متعددي از جمله فراهم كردن زمينه رويارويي مستقيم صنعت و دانشگاه، معرفي كارفرمايان و كارآفرينان موفق جامعه در قالب شركت هاي كارآفرين، معرفي سازمانها و ادارات مرتبط با رشته ‌تحصيلي،
شناسايي علايق واستعدادها (خودشناسي شغلي)، آشنايي با انتظارات و مهارتهاي مورد نياز كارفرمايان، آشنا شدن دانشجويان و تازه فارغ التحصيلان با طيف متنوع مهارتهاي شغلي، امكان جذب نيرو و كارآموز براي شركت ها و برپايي كارگاههاي آموزشي كار و كارآفريني را دنبال مي كند.
گسترش خدمات مشاوره‌شغلي و استفاده از مشاوران متخصص، ايجاد نشريه‌هاي شغلي و بازار‌كار در محيط داخلي دانشگاه، ايجاد يك محيط دوستانه براي تعامل بيشتر بين فارغ التحصيلان، دانشجويان و شركت ها، معرفي و بازتاب نتايج تحقيقات، پژوهش ها، تجربه ها و نوآوري هاي علمي و صنعتي صنايع، ايجاد انگيزه و خودباوري در ميان فارغ التحصيلان و آشنايي شركت كنندگان و بازديدكنندگان از آخرين دستاوردهاي صنايع از ديگر اهداف برگزاري اين رويداد كارآفرينانه به شمار مي آيد.
علمي**1055**1440
دريافت كننده : زينب كارگر ** انتشار:‌گلشن
براي اطلاع از اخبار متنوع علمي و فناوري، با كانال علمي ايرنا در تلگرام همراه شويد:
irnaelm@
https://telegram.me
۰ نفر