۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۱۵:۰۵
کد خبر: 82515249
T T
۰ نفر
فرماندار بجستان: نامزدهاي انتخابات شوراها از قوميت گرايي بپرهيزند

گناباد-ايرنا- فرماندار بجستان از نامزدهاي انتخابات شوراهاي اسلامي شهر و روستا خواست كه با پرهيز از جناح بندي و نگاه قومييت گرايانه، برنامه هاي هدفمند و واقع گرايانه خود را براي توسعه اين شهرستان ارائه دهند.

به گزارش ايرنا حسين ابراهيمي كردياني روز چهارشنبه در گردهمايي توجيهي نامردهاي شوراهاي اسلامي مناطق شهري و روستايي بجستان افزود: نامزدها در برنامه هاي خود به همه مناطق شهري و روستايي توجه كنند.
وي همچنين از نامزدهاي انتخابات شوراهاي اسلامي شهر و روستا خواست از دادن وعده و وعيدهايي كه توانايي تحقق آنها را در صورت كسب راي، ندارند، بپرهيزند.
فرماندار بجستان گفت: قانون مداري اصل مهم در فعاليتهاي سالم انتخاباتي است و با هر گونه بي قانوني از سوي هر فرد و يا گروه خاصي برخورد مي شود.
وي تصريح كرد: رقابت سالم و رفاقت و هم دلي تنها در سايه فعاليتهاي قانون مند انتخاباتي محقق مي شود.
حجت الاسلام حسين وحيدي امام جمعه بجستان نيز از نامزدهاي انتخابات شوراهاي اسلامي اين شهرستان خواست به جاي رقابت به دنبال رفاقت با ديگر نامزدها بوده و در سايه اتحاد و همدلي و ارائه برنامه هاي واقع بينانه؛ براي افزايش شور و نشاط مردم براي حضور گسترده در انتخابات بكوشند.
دوازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري و پنجمين دوره انتخابات شوراهاي اسلامي شهر و روستا همزمان با سطح كشور در 41 شعبه ثابت و سيار در شهرستان بجستان برگزار مي شود.
يك هزار نفر شامل اعضاي شعبه ها، بازرسان، هياتهاي اجرايي، نظارت، حفاظت و تامين امنيت دست اندركار برگزاري اين انتخابات در شهرستان بجستان هستند.
شهرستان بجستان در فاصله 278 كيلومتري مشهد و جنوب استان خراسان رضوي واقع است.
2095/6012 خبرنگار: عليرضا حسن زاده ** انتشار دهنده: علي حيدر شاه حسيني