۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۱۱:۱۷
کد خبر: 82519517
T T
۰ نفر
عامل آدم ربايي در ايرانشهر سيستان و بلوچستان دستگير شد

زاهدان - ايرنا - فرمانده انتظامي ايرانشهر واقع در جنوب سيستان و بلوچستان گفت: عامل آدم ربايي مرد 60 ساله در عمليات غافلگيرانه پليس اين شهرستان دستگير شد.

به گزارش ايرنا از پايگاه خبري پليس، سرهنگ دوستعلي جليليان روز يكشنبه اظهارداشت: ماموران انتظامي ايرانشهر در پي كسب خبري مبني بر وقوع يك فقره آدم ربايي و ربوده شدن مردي 60 ساله، تيمي مجرب از ماموران پليس آگاهي و اطلاعات شهرستان براي شناسايي متهم و يا متهمان و آزادي گروگان تشكيل و بلافاصله كار خود را آغاز كردند.
وي بيان كرد: ماموران با انجام اقدامات و اشرافيت اطلاعاتي و با توجه به شناخت كامل از جغرافياي محل وقوع جرم و تحقيق و بررسي موفق شدند در كمتر از 24 ساعت هويت و مخفيگاه عاملان اين آدم ربايي را شناسايي و در عملياتي ضربتي و غافلگيرانه آدم ربا را دستگير و گروگان را آزاد كنند.
وي با اشاره به اعتراف متهم به بزه انتسابي خود مبني بر اختلافات مالي و طلب 140 ميليون ريالي از گروگان، افزود: آدم ربا پس از تكميل پرونده براي سير مراحل قانوني به دادگاه معرفي و تلاش براي دستگيري ساير آدم ربايان همچنان ادامه دارد.
فرمانده انتظامي شهرستان ايرانشهر گفت: پليس اجازه نخواهد داد كه مجرمان و مخلان نظم و امنيت عمومي آسايش شهروندان را برهم زنند و درصورت بروز هرگونه اقدام غيرقانوني با هنجارشكنان برخورد قاطع مي شود.
به گزارش ايرنا ايرانشهر در 335 كيلومتري جنوب زاهدان مركز استان سيستان و بلوچستان واقع شده است.
3213**دريافت كننده و انتشاردهنده: اكبر نوري
اخبار لحظه به لحظه را در كانال تلگرامي «اخبار ايرنا سيستان و بلوچستان» دنبال كنيد. @irnazahedan