۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۱۱:۲۷
کد خبر: 82519543
T T
۰ نفر

عامل آدم ربایی در ایرانشهر دستگیر شد

۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۱۱:۲۷
کد خبر: 82519543
عامل آدم ربایی در ایرانشهر دستگیر شد

زاهدان - ایرنا - فرمانده انتظامی ایرانشهر در جنوب سیستان و بلوچستان گفت: عامل آدم ربایی مرد 60 ساله در عملیات غافلگیرانه پلیس این شهرستان دستگیر شد.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ دوستعلی جلیلیان روز یكشنبه اظهارداشت: ماموران انتظامی ایرانشهر در پی كسب خبری مبنی بر وقوع یك فقره آدم ربایی و ربوده شدن مردی 60 ساله، تیمی مجرب از ماموران پلیس آگاهی و اطلاعات شهرستان برای شناسایی متهم یا متهمان و آزادی گروگان تشكیل شد و بلافاصله كار خود را آغاز كرد.
وی بیان كرد: ماموران با انجام اقدامات و اشرافیت اطلاعاتی و با توجه به شناخت كامل از جغرافیای محل وقوع جرم و تحقیق و بررسی موفق شدند در كمتر از 24 ساعت هویت و مخفیگاه عاملان این آدم ربایی را شناسایی و در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه آدم ربا را دستگیر و گروگان را آزاد كنند.
وی با اشاره به اعتراف متهم به بزه انتسابی خود مبنی بر اختلافات مالی و طلب 140 میلیون ریالی از گروگان، افزود: آدم ربا پس از تكمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دادگاه معرفی و تلاش برای دستگیری سایر آدم ربایان همچنان ادامه دارد.
فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر گفت: پلیس اجازه نخواهد داد كه مجرمان و مخلان نظم و امنیت عمومی آسایش شهروندان را برهم زنند و درصورت بروز هرگونه اقدام غیرقانونی با هنجارشكنان برخورد قاطع می شود.
به گزارش ایرنا ایرانشهر در 335 كیلومتری جنوب زاهدان مركز استان سیستان و بلوچستان واقع شده است.
3213**6081دریافت كننده: اكبر نوری ** انتشاردهنده: حیدرسرایانی
۰ نفر