۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۱۱:۰۷
کد خبر: 82522417
T T
۰ نفر

تنور داغ رقابت هاي انتخابات رياست جمهوري در مازندران

۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۱۱:۰۷
کد خبر: 82522417
تنور داغ رقابت هاي انتخابات رياست جمهوري در مازندران

ساري - ايرنا - در پي برگزاري 2 مناظره و فعاليت پرحجم در فضاي مجازي ، تبليغات انتخاباتي رياست جمهوري در مازندران به فضاي حقيقي رسيد و تنور رقابت ها داغ شده است .

به گزارش خبرنگار ايرنا ، سفر نمايندگان نامزدهاي رياست جمهوري از مركز به شهرستان هاي مازندران براي تبيين ديدگاههاي نامزدها از يك سو و برگزاري ميزگرد و ميتنگ هاي انتخاباتي در كنار بهره گيري از فضاي مجازي براي تبليغات از سوي ديگر ، به داغتر شدن اين دوره از رقابت هاي انتخاباتي كمك شاياني كرده است .
اگرچه تبليغات نامزدهاي رئيس جمهوري در مازندران تاكنون بيشتر در مانور طرفداران 3 نامزد انتخاباتي شامل محمدباقر قاليباف، ابراهيم رئيسي و حسن روحاني خلاصه شد ، ولي حضور پررنگ نمايندگان همين نامزدها فضاي نسبتا سردي را كه حتي تا پايان اعلام اسامي نامزدهاي تاييد صلاحيت شده بر فضاي انتخاباتي حاكم بود ، دگرگون و داغ كرد.
تبليغات ساير نامزدهاي انتخاباتي به خصوص سيد مصطفي هاشمي طباء و اسحاق جهانگيري كم سو تر از ديگر نامزدهاست و اين 2 نامزد تاكنون ستادي در اين خطه شمال كشور داير نكردند.
اين در حاليست كه چهار نامزد ديگر انتخاباتي ستاد تبليغات خود را داير كرده و در اكثر نقاط پرجمعيت نيز بنر تبليغاتي اين نامزدها وجود دارد.
تاكنون 2 نامزد انتخاباتي شامل ميرسليم و قاليباف به مازندران سفر كردند و به نظرمي رسد در روزهاي آينده و طبق وعده ستادهاي تبليغات ، حسن روحاني و ابراهيم رئيسي به اين خطه شمال كشور سفر مي كنند و حضور اين 2 نامزد مي تواند فضاي فعلي را به سمت داغتر شدن پيش ببرد.
طبق وعده هاي ستاد تبليغات ، اين 2 نامزد انتخابات رئيس جمهوري هفته آينده پس از پايان مناظره سوم به اين استان سفر مي كنند.
با وجود شور انتخابات تبليغات نامزدهاي رئيس جمهوري در مازندران در فضاي فيزيكي ، تبليغات نامزدهاي شوراها به دليل پايان نيافتن بررسي صلاحيت ها و زمان قانوني تبليغات كمرنگ است و بيشترين تبليغات اين نامزدها در سطح فضاي مجازي در حال انجام است.
رئيس ستاد انتخابات مازندران گفت كه فضاي انتخابات نامزدهاي شوراها و رئيس جمهوري در اين استان با نزديك شدن به زمان انتخابات به نسبت هفته گذشته داغتر شده است .
عليرضا يونسي رستمي در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود : اگرچه تخلفاتي را در فضاي تبليغات انتخابات نامزدهاي شوراهاي اسلامي در استان شاهد بوديم، در تبليغات نامزدهاي رئيس جمهوري اين تخلفات بسيار ناچيز بوده كه با تذكر خاتمه يافت.
وي گفت : رقابت انتخابات هواداران نامزدهاي رئيس جمهوري در مازندران با وجود شور انتخاباتي بسيار آرام و بدون تنش در حال انجام است كه تداوم اين روند مي تواند به مشاركت حداكثري مردم كمك كند.
معاون سياسي استاندار مازندران افزود : براي برگزاري ميتنگ نامزدهاي انتخابات رئيس جمهوري در استان مشكل امنيتي نداريم و تاكنون تعداد زيادي از نمايندگان نامزدها براي حضور در اين متينگ ها به استان سفر كردند و بدون وجود تنش به تبليغات پرداختند.
انتخابات دوازدهمين دوره رئيس جمهوري و پنجمين دوره شوراهاي اسلامي شهر و روستا 29 ارديبهشت ماه در كشور برگزار مي شود.
در مازندران براي برگزاري انتخابات رئيس جمهوري و شوراي اسلامي شهر و روستا افزون بر 8 هزار شعب اخذ راي پيش بيني شد و 50 هزار نفر برگزاري انتخابات را در اين خطه شمال كشور بر عهده دارند.
خبرنگار: حسين فلاحتي ** انتشار دهنده : حسن فلاحتي
6982/1654