۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۱۱:۱۶
کد خبر: 82527271
T T
۰ نفر
رونمایی از «نهنگ عنبر 2» با دعوت هنرمندان از مردم برای حضور در انتخابات

تهران - ایرنا - فیلم سینمایی «نهنگ عنبر 2، سلكشن رویا» با حضور عوامل این فیلم و دعوت از مردم برای شركت با شكوه در انتخابات به نمایش درآمد.

به گزارش خبرنگار سینمایی ایرنا، منوچهر محمدی مدیر پردیس سینمایی مگامال اكباتان شب گذشته(جمعه) با اشاره به تلاش های شركت پرده نقره‌ای در آماده سازی 10 سالن سینمایی اظهار كرد: امیدوارم با فضای خوبی كه فراهم شده مردم استقبال خوبی از پردیس سینمایی مگامال داشته باشند و انتقادات و پیشنهادات خود را مطرح كنند.
وی ادامه داد: مدیران تلاش خواهند كرد به جز نمایش فیلم|، برنامه‌های جانبی برای مخاطبان داشته باشند.
سامان مقدم كارگردان فیلم «نهنگ عنبر 2، سلكشن رویا» نیز در این مراسم گفت: امشب چه میهمانی خوبی با حضور مردم برگزار شده است. به منوچهر محمدی برای ساخت سالن های سینما تبریك می گویم امیدوارم فیلم را دوست داشته باشید.
وی ضمن دعوت مردم برای حضور در انتخابات افزود: معمولا قسمت دوم فیلم ها به خوبی قسمت اول نمی شود اما به شما می گویم كه قسمت دوم این فیلم به خوبی قسمت اول است و فیلمی بسیار دلنشین است.
مقدم ادامه داد: جای مرحوم علی معلم در اینجا و در سینمای ایران بسیار خالی است. امشب خانواده او در این مراسم كنار ما حضور دارند. از همه شما می خواهم به افتخار این مرد بزرگ بایستید و برای او دست بزنید.
مهناز افشار بازیگر فیلم «نهنگ عنبر 2، سلكشن رویا» نیز گفت: خوشحالم در جمع شما مردم مهربان و اهالی رسانه هستم. وقتی شما را می‌بینم می‌فهمم می توان نفس كشید.
وی ادامه داد: امیدوارم این فیلم را دوست داشته باشید و چراغ سینمای ایران همیشه روشن باشد و همه مسئولان از سینما حمایت كنند زیرا سینما دلخوشی مردم است.
در ادامه این مراسم رضا عطاران بازیكر نقش اصلی فیلم سینمایی «نهنگ عنبر 2، سلكشن رویا» نیز گفت: خوشحالم از اینكه می‌بینم چنین جمعیتی برای دیدن این فیلم آمده است. امیدوارم با همین ازدحام در انتخابات و سرنوشت كشور شركت كنید.
ویشكا آسایش از دیگر بازیگران این فیلم نیز گفت: از همه شما مردم عزیز تشكر می كنم كه برای دیدن فیلم آمدید. بدون شما هیچ چیزی نیستیم. امیدوارم فیلم را دوست داشته باشید و از دیدن آن لذت ببرید. حرف‌های خوب را رضا عطاران زد.
حسام نواب صفوی دیگر بازیگر فیلم سینمایی «نهنگ عنبر 2، سلكشن رویا» گفت: در این فیلم در واقع دوران نوجوانی ام را بازی كردم.
همایون ارشادی از هنرمندانی كه برای دیدن فیلم دعوت شده بود نیز گفت: خوشحالم از اینكه در این مراسم حضور دارم فیلم را دیدم و معتقدم قسمت دوم آن هم به خوبی قسمت اول است. در مورد انتخابات باید بگویم كه رای دادن حقی است كه به همه ما داده شده، نمی‌گویم به چه شخصی رای بدهید اما می گویم حتما رای بدهید.
كامران تفتی نیز كه از مدعوین این مراسم بود، گفت: در این فیلم حضور ندارم اما همه دوستانم در آن بازی كرده‌اند. این فیلم را یكی از كارگردان های بزرگ و سرشناس كشور ساخته است كه با سلیقه‌اش می گوید می توان سینما را حفظ كرد.
وی ادامه داد: از منوچهر محمدی تشكر می‌كنم كه چنین سینمایی را در این نقطه از تهران راه اندازی كرد. جا دارد در اینجا به شما یادآور شوم كه به فردی رای بدهید كه به شما اهمیت می دهد.
در این مراسم جمعی از هنرمندان، سینماگران، اهالی رسانه و خانواده مرحوم علی معلم حضور داشتندو مهدی سلوكی اجرای این برنامه را برعهده داشت.
فراهنگ ** 9246 ** خبرنگار: علیرضا مرادی * انتشار: امید غیاثوند
۰ نفر