۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۱۲:۴۰
کد خبر: 82528929
T T
۰ نفر
دعوت دبیركل اتحادیه جهانی آشوریان برای حضور پرشور مردم در انتخابات

تهران-دبیر كل اتحادیه جهانی آشوریان در بیانیه ای ضمن دعوت از مردم بویژه جامعه آشوریان برای حضور پرشور پای صندوق های رای در روز جمعه - 29 اردیبهشت ماه - تاكید كرد: به جهانیان نشان خواهیم داد ملت ایران بیدار و پرشور در هر سنگری از سنگرهای انقلاب، حضوری فخر آفرین دارد و انتخابات یكی از آن سنگرهای انقلابی است.

به گزارش روز یكشنبه ایرنا، یوناتن بت كلیا در این بیانیه آورده است: اكنون در این برهه حساس از تاریخ انقلاب میهنمان، امتی به پا خاسته می رود تا پای صندو های رای شوری دیگر بیافریند، تردید ندارم كه جامعه جهانی آشوری در آن سهمی گران خواهد داشت.
نماینده آشوریان در مجلس شورای اسلامی در ادامه این بیانیه افزود: شوری كه از چندی پیش شاهد آن در جامعه آشوری هستم كه تمام نهادها و كانون های فرهنگی و اجتماعی و حتی روحانیون متعهد، ملتی یك پارچه را برای حضور گران و اثرگذار پای صندوق های رای فرا می خواند.
بت كلیا ادامه داد: تردیدی ندارم كه روز جمعه 29 اردیبهشت جامعه آشوری ایرانی، در هر گوشه جهان به ویژه در ایران حماسه ای دیگر را همراه و همدل با تمامی آحاد میهن مان خلق می كند بدون آن كه از نامزد خاصی پشتیبانی شود و این كه همه شایستگی حضور در انتخاباتی حماسه ساز دارند، آشوریان را به این همدل با ملت بزرگ ایران، دعوت به حضور پای صندوق های رای می كنم.
وی تاكید كرد: باشد كه در این راه، به جهانیان نشان دهیم ملت ایران بیدار و پرشور در هر سنگری از سنگرهای انقلاب، حضوری فخر آفرین دارد و انتخابات یكی از آن سنگرهای انقلابی است.
به گزارش ایرنا، انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری همزمان با انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و نخستین میان دوره ای مجلس شورای اسلامی روز جمعه این هفته - 29 اردیبهشت ماه 1396- در كشور برگزار می شود.
سیام**9121**1336 تنظیم كننده : سمیه لاری** انتشار: مهرنوش خانزائی