۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۲۰:۱۶
کد خبر: 82531135
T T
۰ نفر
مقاومت تنها راه دستیابی به اهداف فلسطینیان است

تهران – ایرنا – تشكل‌های سیاسی سرشناس كویت با محكوم كردن اقدامات ددمنشانه رژیم صهیونیستی در مقابله با شهروندان بی گناه فلسطین خواستار ادامه مبارزه با اسرائیل و تقویت این رویكرد در سطح منطقه شدند.

به گزارش ایرنا، گروه‌های سیاسی 'تریبون دمكراتیك ' و 'پیشرفت و توسعه' روز دوشنبه در بیانیه‌هایی به مناسبت فرا رسیدن روز نكبت از تمامی گروه‌های فلسطینی خواستند اختلافات و دو دستگی‌ها را كنار گذاشته و به مقابله مشترك با صهیونیست‌ها بپردازند.
گروه‌های كویتی در بیانیه‌های خود با اشاره به اینكه رویكرد مقاومت تنها راهكار دستیابی به اهداف و آرمان‌های فلسطینیان می باشد، تاكید كردند، رویكرد و گفتمان دروغین مذاكرات با رژیم صهیونیستی هیچ گاه به سود فلسطینیان نبوده است، چرا كه صهیونیست‌ها همچنان به سیاست اشغالگری خود ادامه می‌دهند و با گذشت 69 سال از سالروز نكبت فلسطینیان، مردم این سرزمین همچنان به مقاومت خود در برابر اشغالگران ادامه می‌دهند.
در این بیانیه آمده است: ایستادگی عزتمندانه فلسطینیان در برابر ظلم رژیم صهیونیستی امروزه به صورت مستمر در سرزمین‌های اشغالی و در قدس اشغالی ادامه دارد، در حالی كه برخی از كشورهای عرب مواضع خود را نسبت به رژیم صهیونیستی سست كرده و در زمینه حق بازگشت فلسطینیان به سرزمین مادری و همچنین حق تعیین سرنوشت دچار تردید شده‌اند.
2 گروه سیاسی كویتی تاكید كردند: این كشورهای عربی كه شعار صلح با اسرائیل را سر می‌‌دهند با استفاده از شیوه‌های مختلف به نوعی به گمراه كردن افكار عمومی دست می‌زنند و بر طبل مذاكره و سازش با اسرائیل می‌كوبند در حالی كه می‌دانند امروزه كمترین شرایط برای گفت‌وگو و مذاكره با اشغالگران فراهم نیست.
در این بیانیه همچنین با اشاره به شرایط سخت و بغرنج هفت هزار اسیر فلسطینی در زندان‌های اسرائیل، آمده است: اشغالگران از ارائه امكانات مورد نیاز زندانیان سرباز می زنند و به خواسته‌های انسانی آنها جامه عمل نمی‌پوشانند.
خاورم*320*شبس*1613*انتشار دهنده: عبدالله غفاری
۰ نفر