۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۱۰:۴۰
کد خبر: 82534605
T T
۰ نفر
حضور گسترده در انتخابات،ضريب اقتدار جمهوري اسلامي را افزايش مي دهد

اراك - ايرنا - فرماندار اراك گفت: حضور گسترده اقشار مختلف مردم در دوازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري و پنجمين دوره انتخابات شوراهاي اسلامي، ضريب اقتدار جمهوري اسلامي ايران را افزايش مي دهد.

حسين بختياري روز پنجشنبه در گفت و گو با ايرنا افزود: انتظار است حضور مردم در اين دوره از انتخابات با آگاهي و شناخت كافي باشد و مصداق بارزي از بلوغ و شعور سياسي رقم بخورد.
وي بيان كرد: دشمنان ايران از مدت ها قبل با نقشه ها و توطئه هاي فراوان، تماي تلاش را به كار گرفته اند كه مردم در انتخابات 29 ارديبهشت ماه جاري حضور كمرنگ داشته باشند اما ،ملت ايران با حضور حماسي و دشمن شكن خود، نقشه هاي آنان را نقش بر آب خواهند كرد.
فرماندار اراك توصيه كرد: مردم براي ريختن آرا به صنددوق ها در ساعات اوليه برگزاري انتخابات به شعب مراجعه كنند و از شلوغ شدن شعب در ساعات پاياني پيشگيري كنند.
بختياري اظهار كرد: تدابير لازم براي برگزاري هر چه باشكوه تر انتخابات در شهرستان اراك انديشده شده است.
وي گفت: 297 شعبه اخذ راي در شهرستان اراك آراي مردم را در دوازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري و پنجمين دوره شوراهاي اسلامي شهر و روستا جمع آوري مي كند.
فرماندار اراك اضافه كرد: بيش از هفت هزار نفر نيروي انساني براي اين شعب در نظر گرفته شده كه به طور متوسط در هر شعبه حداقل 22 نفر از عوامل انتخاباتي حضور دارد.
بختياري تاكيد كرد: همه تلاش ها به كار گرفته شده تا از آراء مردم در انتخابات به بهترين شكل صيانت شود.
وي گفت: مهلت تبليغات نامزدهاي انتخاباتي و ستادهاي تبليغاتي هشت صيح جاري به پايان رسيده و با افراد و نامزدهايي كه پس از اين ساعت تبليغات داشته باشاند برخورد قانوني مي شود.
فرماندار اراك افزود: انتظار است همه به قانون احترام گذارند و سكوت تبليغاتي در مناطق مختلف حاكم شود.
شهرستان اراك مركز استان مركزي است و در اين شهر 520 هزار نفر جمعيت زندگي مي كند كه از اين تعداد حدود 400 هزار نفر واجد شرايط راي دادن هستند.
دوازدهمين انتخابات رياست جمهوري و پنجمين انتخابات شورراهاي اسلامي شهر و روستا 29 ارديبهشت برگزار مي شود.
3005/6013/خبرنگار: معصومه صفري***انتشار دهنده:مژگان حيدري