۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۱۴:۱۳
کد خبر: 82534930
T T
۰ نفر
پرداخت چهار هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان كردستانی

سنندج- ایرنا- مدیرامور شعب صندوق قرض الحسنه امداد ولایت كردستان گفت: در طول سال گذشته چهار هزار و 661 فقره تسهیلات به مددجویان تحت حمایت كمیته امداد امام(ره)و نیازمندان استان پرداخت شد.

فردین قیصری روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: سه هزار و 919 فقره از این تسهیلات به مبلغ 90 میلیارد ریال مربوط به كارگشایی و 742 فقره تسهیلات به مبلغ 114 میلیارد ریال نیز مربوط به تسهیلات اشتغال بوده است.
وی اظهار كرد: یكی از برنامه ها و اهداف تاسیس صندوق قرض الحسنه امداد ولایت كمك به نیازمندان با استفاده از سپرده گذاری خیران است و بر این اساس خیران می توانند با سپرده گذاری و انجام عملیات بانكی خود در صندوق در این كار خیر مشاركت كرده و با حفظ سرمایه اصلی خود به رفع مشكلات مختلف نیازمندان كمك كنند.
مدیرامور شعب صندوق قرض الحسنه امداد ولایت كردستان بیان اینكه یكی از خدمات كمیته امداد امام(ره)به مددجویان تحت حمایت، پرداخت تسهیلات قرض الحسنه است، عنوان كرد: تسهیلات قرض الحسنه این نهاد در راستای كمك به اشتغال، درمان، جهیزیه، تحصیل، مسكن و رفع مشكلات و نیازمندی های مختلف خانواده های تحت حمایت پرداخت می شود.
به گفته وی صندوق قرض الحسنه امداد ولایت هم اكنون با اتصال به شبكه ی شتاب و تبادلات بانكی آمادگی ارائه خدمات نوین بانكی به مشتریان خود را دارد.
قیصری افزود: تلاش می شود با ظرفیت ها و زمینه ای كه كمیته امداد امام(ره) توسط این صندوق فراهم كرده است بخشی از مشكلات و نیازمندی های اقشار محروم استان رفع شود.
صندوق قرض الحسنه امداد ولایت توسط كمیته امداد و با اخذ مجوز بانك مركزی جمهوری اسلامی ایران و با هدف كمك به ترویج فرهنگ قرض الحسنه و تحقق سیاست های بانكداری اسلامی و همچنین پرداخت تسهیلات به نیازمندان تاسیس شده است.
7348/ 3020
**خبرنگار: افسانه گلباغی/ **انتشاردهنده: عبدالله رحمانی