۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۱:۴۲
کد خبر: 82535340
T T
۰ نفر
دعوت دو فرماندار شهرستان های خوزستان برای حضور پرشور در انتخابات ریاست جمهوری و شوراها

اهواز - ایرنا - فرمانداران خرمشهر و شوشتر در پیام های جداگانه از مردم برای حضور پرشور در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا دعوت كردند.

به گزارش ایرنا ولی الله حیاتی فرماندار خرمشهر شامگاه پنجشنبه با صدور بیانه ای از مردم خواست با حضور حماسی در انتخابات پیش رو، در حمایت از آرمان های نظام جمهوری اسلامی از هیچ كوششی فروگذار نكنند.
وی گفت: از همه مردم خرمشهر دعوت می كنم، در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا شركت كنند و افتخار دیگری بر تاریخ درخشان نظام جمهوری اسلامی ثبت كنند.
معاون استاندار و فرماندار ویژه خرمشهر شمار صندوق های اخذ رای شهرستان خرمشهر را 100 صندوق عنوان كرد و گفت: در این شهرستان، یكصد شعبه اخذ رای پیش بینی شده كه 68 شعبه در شهر خرمشهر جانمایی شده است.
حیاتی در بخش دیگری از سخنانش شمار عوامل اجرایی شهرستان خرمشهر را سه هزار نفر عنوان كرد و گفت:اخذ و شمارش رای، مكانیزه انجام می شود.
****
دعوت فرماندارشوشتر از مردم این شهرستان دبرای حضور در انتخابات
فرماندار شوشتر نیز از مردم برای حضور گسترده در پای صندوق های رای دعوت به عمل آورد.
مصطفی سمالی اظهاركرد:بعد از پایان زمان تبلیغات كاندیداهای انتخابات و آغاز شمارش معكوس برای رقم‌خوردن یك حماسه بزرگ و پرافتخار در روز 29اردیبهشت توسط مردم شریف ایران، مردم دارالمومنین شوشتر نیز خود را برای حضور حداكثری پای صندوق‌های رأی در این روز و مشاركت در تعیین سرنوشت خود مهیا كرده اند.
وی افزود: امید داریم با پیشینه بلند این خطه در دینداری، فرهنگ و سابقه درخشان مردمانش برای حضور در صحنه‌های مختلف این بار نیز با برگزاری دو انتخابات مهم و حساس دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهرو روستا،برگ زرین دیگری در تاریخ پرافتخار این شهر رقم بزنند.
رییس ستادانتخابات شهرستان شوشتر تصریح كرد:از مردم ولایتمدار شهرستان شوشتر دعوت می كنم تا با حضور گسترده خود در پای صندوق های رأی افتخار دیگری بر تاریخ درخشان استان و شهرستان به ثبت برسانند و با هر برگ رأی خود، تداوم نظام جمهوری اسلامی و افزایش هرچه بیشتر عظمت، عزت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی در جهان را فراهم كنند.
پنجمین دوره انتخابات شورهای شهر و روستا و دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بیست و نهم اردیبهشت همزمان با سراسر كشور در استان خوزستان برگزار می شود.
7159/7100/6125
دریافت كنندگان خبر:ایمان صادقی حسنوند و كمیله حجازی ** انتشار:سیدبهادر حسینی