۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۱۲:۵۸
کد خبر: 82538225
T T
۰ نفر

دعوت به تحریم خرید كالاهای رژیم صهیونیستی

۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۱۲:۵۸
کد خبر: 82538225
دعوت به تحریم خرید كالاهای رژیم صهیونیستی

تهران - ایرنا - كمیته ملی حمایت از اسیران فلسطینی اعتصاب غذا كننده از همه فلسطینیان خواست برای حمایت از اسیران در بند رژیم صهیونیستی، خرید كالاهای ساخت رژیم اسرائیل را تحریم كنند.

پایگاه خبری فلسطین الیوم امروز (شنبه) نوشت: اعتصاب غذای اسیران فلسطینی در حالی به سی و چهارمین روز خود رسیده كه برخی اخبار حكایت از وضعیت وخیم سلامت اسیران دارد، به خصوص كه برخی از آنان از نوشیدن آب نیز امتناع كرده اند و برخی از آنان نیز به بیمارستان ها و درمانگاه ها منتقل شده اند.
در بیانیه ای كه از سوی كمیته حمایت از اعتصاب غذای اسرای فلسطینی منتشر شده، از همه طرف ها خواسته شده تا در این مرحله حساس و سرنوشت ساز به صورت یكپارچه و هماهنگ در برنامه های خود برای هفته آینده كالاهای رژیم صهیونیستی را تحریم كنند.
وكیل هیات اسیران فلسطینی در دیدار با منصور شریم اسیر فلسطینی در زندان بیتح تكفا گفت: اداره زندان های رژیم صهیونیستی به طور ناشایستی با وكیلان برخورد می كند و مشكلاتی را قبل از دیدار با زندانیان به آنان تحمیل می نماید، به طوری كه مدت های طولانی زندانیان را معطل می كند تا به آنان اجازه دیدار دهد و اگر دیدار انجام شود، بعد از دقایق كوتاهی پایان ملاقات را اعلام می كند.
برپایه این گزارش، 80 اسیر فلسطینی در زندان بیتح تكفا در سلول هایی كه شایسته زندگی انسان نیست، دست به اعتصاب غذا زده اند.
اداره زندان های رژیم صهیونیستی مدعی شده كه به منظور پیگیری وضعیت سلامت اسیران یك كلینیك موقت ایجاد كرده ولی در بیشتر اوقات با وجود وضعیت وخیم سلامت اسیران فلسطینی پزشك زندان و پرستار در این كلینیك حضور ندارند.
كمیته حمایت از اسیران فلسطینی اعلام كرده كه اسیران اعتصاب غذا كننده همچنان به اعتصاب غذای خود در زندان های رژیم صهیونیستی ادامه می دهند تا به حقوق خود كه عبارت است از لغو بازداشت های اداری، پایان دادن به سیاست زندان های انفرادی، فراهم كردن ملاقات با خانواده، پایان دادن به بی توجهی های پزشكی نسبت به اسیران و ... دست یابند.
اسیران فلسطینی محبوس در زندان های رژیم صهیونیستی به منظور تحقق درخواست های خود از 17 ماه می جاری (28 فروردین) دست به اعتصاب غذای نامحدود زدند.
مقامات رژیم صهیونیستی شرط مذاكره درباره شرایط زندانیان را شكستن اعتصاب غذا اعلام كرده اند و اسیران فلسطینی هم تاكید كرده اند تا زمانی كه به خواسته های خود نرسند از اعتصاب غذا دست برنمی دارند.
خاورم**1408**1275
مترجم: اكرم كرمی*انتشار دهنده: مجید جعفری
۰ نفر