۲ خرداد ۱۳۹۶، ۱۰:۵۶
کد خبر: 82541664
T T
۰ نفر
وقوع 2 حادثه رانندگی در میاندوآب پنج كشته  بر جای گذاشت

مهاباد- ایرنا- وقوع 2 حادثه رانندگی جداگانه در جاده های شهرستان میاندوآب موجب كشته شدن پنج نفر شد.

فرمانده پلیس راه میاندوآب روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا و اعلام این خبر گفت: این تصادف ها شب گذشته بر اثر برخورد یك دستگاه خودروی سواری هیوندای با خودروی پیكان در كیلومتر 17 محور میاندوآب به بوكان و نیز برخورد كامیون ولوو با خودروی پژو 405 در كیلومتر پنج محور میاندوآب - مهاباد به وقوع پیوست.
سرگرد پرویز شكری افزود: در حادثه نخست كه بر اثر تصادف خودروی هیوندا با یك دستگاه خودروی پیكان به وقوع پیوست، راننده و سه سرنشین پیكان كه از روستاهای سیمینه بوكان است به علت شدت جراحات وارده در دم جان خود را از دست دادند.
وی انحراف به چپ خودروی هیوندا را علت این حادثه مرگبار عنوان كرد.
فرمانده پلیس راه میاندوآب همچنین گفت: در تصادف دیگر نیز كه در جاده میاندوآب به مهاباد بر اثر برخورد كامیون ولوو از پشت با خودروی پژو روی داد، به علت رعایت نكردن حق تقدم توسط راننده كامیون ولوو، راننده پژو از خودرو پرت و در دم جان خود را از دست داد.
شكری بیان كرد: خودروی پژو پس از حادثه دچار حریق شد.
به گزارش ایرنا، محورهای شهرستان میاندوآب به علت قرار گرفتن در مسیر استان های كردستان و آذربایجان غربی به آذربایجان شرقی همواره از پرترددترین محورهای استان به شمار می رود و سالانه چندین نفر از هموطنان جان خود را از دست می دهند.
شهرستان میاندوآب در جنوب آذربایجان غربی واقع است و بیش از 277 هزار نفر جمعیت دارد.
مهمترین اخبار ایرنای كشور، آذربایجان غربی و جنوب استان را به صورت لحظه به لحظه از كانال خبری تلگرام این رسانه به آدرسirnamahabad@ دریافت كنید.
3093 ** انتشار دهنده: پیمان پاكزاد