رییس جمهوری قدردان رای بالای مردم استان كرمانشاه به دولت تدبیر و امید خواهد بود

كرمانشاه- ایرنا- استاندار كرمانشاه با قدردانی از حضور پرشور مردم كرمانشاه در انتخابات ریاست جمهوری گفت: دكتر روحانی و همراهانش قدردان رای بالای مردم كرمانشاه به دولت تدبیر و امید خواهند بود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، اسدالله رازانی عصر سه شنبه در مراسم جشن پیروزی حسن روحانی در انتخابات ریاست جمهوری افزود: مردم كرمانشاه 29 اردیبهشت با 68 درصد آرا دوباره به آقای روحانی نشان دادند كه اكثریت مطلق حامی وی هستند.
وی با بیان اینكه استقبال مردم كرمانشاه از انتخابات به حدی بود كه ساعات رای گیری جوابگوی حضور پرشور آنان نبود، ادامه داد: مردم كرمانشاه با وجود تمامی تخریب ها بازهم به روحانی اعتماد كردند.
استاندار كرمانشاه با بیان اینكه مردم كرمانشاه رتبه پنجم بین تمام استان ها برای اعتماد به روحانی را به دست آوردند، گفت: مردم كرمانشاه اعم از اهل سنت، اهل حق و شیعه در همه شهرستان ها اكثریت آرا را به دكتر روحانی دادند.
رازانی با قدردانی از كسانی كه در این راه روحانی را همراهی كردند، گفت: باید از جناب آقای جهانگیری كه در مناظره ها روشنگری كرد تشكر كنیم، رقبای دكتر روحانی برای شكست وی و فریب مردم به دروغ و تقلب متوسل شدند.
وی یادآور شد: رقبا از دولت روحانی انتظار معجزه داشتند و تخریب كردند اما مردم بار دیگر هوش سیاسی خود را به نمایش گذاشتند.
استاندار كرمانشاه تاكید كرد: با شناختی كه از مدیریت، شجاعت و تدبیر روحانی سراغ داریم دوره دوم ایشان به مراتب درخشان تر از دوره اول خواهد بود.
رازانی با تاكید بر اینكه دكتر روحانی و همراهانشان قدر مردم كرمانشاه را خواهند دانست، عنوان كرد: از شنبه 30 اردیبهشت فعالیت خود را برای پیشرفت استان بیشتر از گذشته آغاز كردیم.
وی ادامه داد: مسایل و مشكلات كرمانشاه یكی پس از دیگری حل خواهد شد و استان در چهار سال پیش رو پیشرفت بزرگی خواهد كرد.
استاندار كرمانشاه با اشاره به اینكه پروژه های بزرگی برای استان در حال افتتاح هستند، اظهار داشت: كارخانه ایران خودرو در زمان حضور رییس جمهوری به كرمانشاه شروع به كار كرد و امروز به كار خود ادامه می دهد.
رازانی اعلام كرد: قطار كرمانشاه نیز كمتر از یك ماه آینده به بهره برداری خواهد رسید.
7445/8066 خبرنگار:سامان رحمتیان ** انتشار دهنده:علی مولوی