۶ خرداد ۱۳۹۶، ۱۰:۴۱
کد خبر: 82545737
T T
۰ نفر
برگزاری كنسرت استاد كیوان ساكت در آبادان در فضای آرام و بدون حاشیه

آبادان - ایرنا - كیوان ساكت آهنگساز، نوازنده تار و سه ‌تار، نویسنده و مدرس دانشگاه به مناسبت سوم خرداد - سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر - در تالار مهر آبادان در فضایی آرام و بدون حاشیه به اجرای كنسرت پرداخت.

به گزارش ایرنا كیوان ساكت آهنگساز، نوازنده تار و سه تار، نویسنده و مدرس دانشگاه شامگاه جمعه در تالار مهر آبادان به روی صحنه رفت.
این استاد موسیقی در بخش نخست اجرای خود به بداهه نوازی سه تار پرداخت.
در بخش دوم نیز استاد كیوان ساكت، قطعات ' برگ و باد، هامون، افسوس، مارش ترك، رقص مجاز شماره 5، ای ایران، نوار، شور، دشتی و همایون' را برای علاقه مندان هنر موسیقی اجرا كرد.
در این اجرا بهنام ابوالقاسم نوازنده پیانو و دانیال عطارزاده نوازنده تار، استاد كیوان را همراهی كردند.
كیوان ساكت آهنگساز، نوازندهٔ تار و سه‌تار، نویسنده و مدرس دانشگاه است.
12 جلد كتاب برای تار و سه‌تار، 'بیایید تار و سه‌تار بنوازیم' در 10جلد، 'سبكبال' 18 چهار مضراب برای تار و سه‌تار، '10 تمرین 10 اتود'برای تار و سه‌تار، 'با موج تا كرانه'، نُت تعدادی از آهنگ‌های آلبوم‌های «شرق اندوه» و «شبی با خورشید» از كتاب های استاد كیوان ساكت است.
برگزاری كنسرت استاد كیوان ساكت در آبادان، برخی واكنش هایی در فضای مجازی به همراه داشت كه این برنامه با حمایت مسئولان محلی به خوبی برگزار شد.
استاد كیوان ساكت نیز در پیام اینستاگرامی خود از مردم خونگرم آبادان و خرمشهر، پلیس و نیروهای تامین كننده امنیت و مسئولان محلی تقدیر و تشكر كرد.
7104/6125**خبرنگار:مسعود گادار**انتشار دهنده:سید بهادر حسینی