۶ خرداد ۱۳۹۶، ۱۴:۰۴
کد خبر: 82546119
T T
۰ نفر
اعزام 600 مبلغ و مبلغه به مناطق محروم كردستان همزمان با آغاز ماه رمضان

سنندج- ايرنا- مديركل سازمان تبليغات اسلامي كردستان گفت: به مناسبت فرا رسيدن ماه پر خير و بركت رمضان 600 نفر مبلغ و مبلغه بومي و غير بومي به مناطق محروم و روستاهاي فاقد امام جماعت و روحاني استان اعزام مي شوند.

حجت الاسلام مختار كرمي روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا اظهار كرد: اين تعداد مبلغ و مبلغه از امروز همزمان با آغاز ماه رمضان به مناطق و روستاهاي محروم اعزام و تا پايان ماه مبارك در اين مناطق حضور دارند و در مساجد و تكايا به سخنراني درباره فضايل و بركات اين ماه، برپايي كلاس هاي قرآني و غيره مي پردازند.
وي هدف از اعزام اين مبلغان را ترويج و تبليغ ارزش‌هاي ديني و اسلامي در سطح استان و آشنايي بيشتر آحاد جامعه بخصوص جوانان با فضايل اين ماه مبارك عنوان كرد و گفت: اعزام مبلغ در طول ايام سال و در مناسبت هاي مختلف همانند ماه محرم، ماه رمضان و غيره توسط سازمان تبليغات اسلامي انجام مي شود.
مديركل سازمان تبليغات اسلامي كردستان در ادامه برگزاري 25 دوره آموزشي پايه قرآن كريم براي قرآن‌آموزان، برگزاري 30 محفل قرآني در 30 مسجد و 10 شهر استان و همچنين برگزاري محفل جزء‌خواني در مساجد بويژه در نايسر سنندج از ديگر برنامه‌هاي اين سازمان در ماه رمضان است.
وي همچنين برگزاري برنامه‌هاي مناسبتي در ايام ماه رمضان از جمله ويژه برنامه شهادت اميرالمومنين(ع) و وفات حضرت خديجه كبري(س) را از جمله ديگر برنامه‌هاي اين اداره‌كل در سطح استان عنوان كرد.
به گفته وي محوريت برنامه‌هاي تبليغات اسلامي، هيئات مذهبي، كانون‌هاي فرهنگي و مساجد است و اميدواريم با حضور گسترده مردم برنامه‌هاي ماه رمضان را پيش ببريم.
7348/ 3020
**خبرنگار: افسانه گلباغي**انتشار دهنده: عبدالله رحماني