۷ خرداد ۱۳۹۶، ۱۳:۳۸
کد خبر: 82547236
T T
۰ نفر
امام جمعه يزد: حرمت نهادن به ماه مبارك رمضان، تكليف ديني است

يزد - ايرنا - نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه يزد گفت: حرمت نهادن به ماه مبارك رمضان و جلوگيري از روزه خواري يك تكليف بزرگ الهي است كه بايد بيش از گذشته نسبت به آن فرهنگ سازي شود.

به گزارش ايرنا ، آيت ‌الله محمدرضا ناصري شنبه شب در همايش دبيران و مسئولان ستادهاي امر به معروف و نهي از منكر يزد افزود: رسانه هاي گروهي و نهادهاي فرهنگي و تبليغي نقش مهمي در حرمت نهادن به ماه مبارك رمضان بر عهده دارند.
وي ادامه داد: ائمه اطهار (ع) و آموزه هاي ديني و قرآني مفصل همگان را به روزه داري و رعايت خيلي از مسائل و همچنين توجه به كلام وحي در ماه مبارك رمضان بصورت مكرر سفارش كرده اند.
امام جمعه يزد گفت: رسانه هاي گروهي و فضاي مجازي نقش مهمي در بيان اهميت ماه رمضان و حفظ حرمت نهادن توسط مردم و جوانان بر عهده دارند و بايد وظايف خود را به خوبي انجام دهند.
ناصري با بيان اينكه برخي افراد به روزه خواري اقدام مي كنند بر لزوم تذكر لساني و توجه به فريضه امر به معروف و نهي از منكر به عنوان يك تكليف توسط همگان سفارش كرد.
وي همچنين به موضوع گردشگري در جامعه اشاره كرد و گفت: بايد همه افراد و راهنمايان تورهاي گردشگري، خود بيش از ديگران در حفظ حجاب و عفاف بكوشند .
7536/ 6197 خبرنگار:كاظم سبحان زاده**انتشار: فلاح
irnayazdd@