۱۰ خرداد ۱۳۹۶، ۱۳:۴۴
کد خبر: 82550823
T T
۰ نفر
فرمانده سپاه نبي اكرم استان كرمانشاه: بسيج يكي از بسترهاي وحدت مردم در كشور است

قصرشيرين- ايرنا- فرمانده سپاه حضرت نبي اكرم (ص) استان كرمانشاه گفت: بسيج يكي از بسترهاي وحدت مردم در جامعه است كه در كنار رهنمودهاي رهبري و توان نيروهاي مسلح، امنيت كشور را رقم زده است.

به گزارش خبرنگار ايرنا، سردار سرتيپ بهمن ريحاني روز چهارشنبه در آيين معارفه فرمانده جديد ناحيه مقاومت بسيج سپاه سرپل ذهاب، با تسليت فرا رسيدن سالگرد ارتحال بنيانگذار كبير انقلاب اسلامي، افزود: به بركت خون پاك شهدا، بسيج هم كانون از قدرت دفاعي بالايي برخوردار است و براي دفاع از كيان اسلامي آماده جانفشاني است.
وي بيان كرد: تا زماني كه ما براساس اصول امام (ره) حركت كنيم، سربلند و پيروز خواهيم بود زيرا تمام افتخارات و جايگاه كنوني ما مديون بنيانگذار كبير انقلاب اسلامي حضرت امام خميني (ره) است.
وي اظهار كرد: امام راحل بار ديگر دين اسلام را در كشور احيا كرد و بازشناسي اسلام را در كشوري كه به ظاهر مسلمان بود اما هيچ تعبيري از اسلام نداشت، به مردم فهماند.
وي با بيان اينكه امام خميني (ره) از دل ملت سربلند ايران كه امروز آوازه دنيا شده است بيرون آمدند و سلطه آمريكا و استكبار در كشور را خاتمه دادند، افزود: بايد پشتيبان ولايت فقيه باشيم و اگر از خط ولايت دور شويم، شكست خواهيم خورد.
فرمانده سپاه نبي اكرم (ص) استان كرمانشاه گفت: امنيت مهم ترين مقوله كشورها است و تمامي حاكمان براي رسيدن به امنيت پايدار تلاش مي كنند تا بتوانند از منابع و ثروت خود استفاده كنند.
سردار ريحاني با بيان اين كه برخي با ثروت به دنبال خريدن امنيت هستند، ادامه داد: عربستان براي به دست آوردن امنيت، ثروتش را خرج آمريكا مي كند اما به طور قطع اين امنيت ماندگار نخواهد بود و همانند بسياري از حكومت هاي ديگر توسط خود آمريكا نابود خواهد شد.
وي با بيان اين كه امنيت كشورمان يك امنيت پايدار و براساس آيه هاي قرآني است، اضافه كرد: به بركت درايت هاي رهبر معظم انقلاب اسلامي و اعتقاد راسخ نيروهاي نظامي و انتظامي ، نظام اسلامي با اتكا به توان و دانش بومي به سلاح هاي مدرن و تجهيزات پيشرفته دست يافته است.
وي گفت: ايران اسلامي در برابر انواع تهاجم ها و توطئه هاي 38 ساله آمريكا و استكبار، توانسته است به امنيت پايدار برسد كه در نوع خود بي نظير است.
اين مقام مسئول ادامه داد: امنيت ما براساس كاركرد ولي فقيه است و امروز دشمنان ما به خوبي اين موضوع را درك كرده اند و در تلاش براي تضعيف اين جايگاه هستند.
سردار ريحاني گفت: اقتدار نظام اسلامي در سايه درايت و تيزبيني رهبري، وحدت مردم و اعتقاد راسخ نظامي حاصل شده است و امنيت حاكم در كشورمان دشمنان ما را به خشم آورده و آن ها را عصباني كرده است.
وي اظهاركرد: حركت صعودي انقلاب اسلامي تداوم خواهد يافت و ما پيروزي هاي بزرگتري در پيش داريم كه در سايه اتحاد و همدلي مردم حول محور ولايت فقيه امكانپذير خواهد بود.
در پايان اين آيين از خدمات سرهنگ مسعود قنبري فرمانده سابق ناحيه مقاومت بسيج سپاه سرپل ذهاب با اهداي هدايايي تجليل و سرهنگ پاسدار نجفعلي كرمي به عنوان فرمانده جديد سپاه اين شهرستان معرفي كرد.
سرپل ذهاب در غرب كرمانشاه بيش از 90 هزار تن جمعيت و 48 كيلومتر مرز با عراق دارد.
7079/7399/3012/8066 خبرنگار:سيروس صديقي چگيني ** انتشار دهنده:علي مولوي