۱۱ خرداد ۱۳۹۶، ۱۰:۵۵
کد خبر: 82551643
T T
۰ نفر
پيشنهاد استخدام 840 نيروي انساني در آموزش و پرورش خراسان شمالي

بجنورد- ايرنا- معاون توسعه پژوهش، برنامه ريزي و نيروي انساني آموزش و پرورش خراسان شمالي گفت: بر اساس نيازهاي منعكس شده به وزارت خانه، پيشنهاد جذب و استخدام 840 نفر نيروي انساني در اين استان داده شده است.

قنبرعلي خوش‌آيينه روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا اظهار كرد: فراخوان براي جذب نيرو و ثبت نام براي شركت در آزمون استخدامي، تابستان امسال منتشر مي شود.
وي افزود: نيازهاي استان براي به كارگيري نيرو به وزارت آموزش و پرورش منعكس شده است اما هنوز سهميه استان به طور دقيق اعلام نشده است.
خوش آيينه گفت: پيشنهاد ما جذب 840 نفر در اين نهاد از طريق آزمون استخدامي است كه نيمي از اين تعداد در آموزش ابتدايي و مابقي در ساير رشته ها جذب مي شوند.
وي افزود: وزارت آموزش و پرورش براي جذب نيرو و استخدام 25 هزار نفر در سطح كشور درخواست داده است اما مجوز به كارگيري اين تعداد نيرو از طرف سازمان برنامه و بودجه هنوز قطعي نشده است.
وي خاطرنشان كرد: در صورتي كه استخدام 25 هزار نفر تاييد شود، سهم ما براي به كارگيري نيرو همان 840 نفر است.
معاون توسعه پژوهش، برنامه ريزي و نيروي انساني آموزش و پرورش خراسان شمالي در بخش ديگر سخنان خود در باره كمبود نيروي معلم در سال تحصيلي جديد گفت: خوشبختانه در سال تحصيلي جديد كمبودي در نيروي معلم احساس نمي شود.
وي تصريح كرد: با ادامه همكاري 423 نفر معلم حق التدريس كه در سال تحصيلي جاري مشغول به فعاليت هستند، مشكل كمبود معلم طي سال تحصيلي جديد در اين استان وجود نخواهد داشت.

* سايت خبرگزاري جمهوري اسلامي خراسان شمالي به نشاني http://www.irna.ir/nkhorasan و كانال تلگرامي اين خبرگزاري به نشاني https://t.me/irnabojnurd در دسترس افراد براي اطلاع از آخرين اخبار و رويدادهاي استان است.
نشاني ايرناي خراسان شمالي در اينستاگرام هم https://www.instagram.com/irnabojnurd است.
همچنين مردم مي توانند ديدگاه ها و پيشنهادهاي خود را به نشاني https://t.me/irnaBOJ تگرام كنند.
7185 / 1744خبرنگار: كبري علي آبادي ** انتشاردهنده: علي اصغرافتاده