۲۲ مرداد ۱۴۰۳، ۱۰:۱۰
کد خبرنگار: 1224
کد خبر: 85565579
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

درخواست جذب ۵۹ آتش نشان در خراسان شمالی

۲۲ مرداد ۱۴۰۳، ۱۰:۱۰
کد خبر: 85565579
درخواست جذب ۵۹ آتش نشان در خراسان شمالی

بجنورد-ایرنا- مدیرکل دفتر امور شهری استانداری خراسان شمالی گفت: درخواست جذب ۵۹ آتش نشان به سازمان امور استخدامی ارسال و مجوز آن در آینده نزدیک صادر می شود.

مرتضی رجایی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارکرد: برخی از نیروهای آتش نشانی بازنشسته شده و یا در شرف بازنشستگی هستند و باید جایگزین معرفی شود و مجوز جذب و برگزاری آزمون های استخدامی مرتبط با هر دستگاهی براساس خالی بودن چارت سازمانی انجام می شود.

وی بیان کرد: شهرداری های استان کمبود نیرو دارند و تعدادی به صورت قراردادی و از سال های گذشته مشغول به کار بودند و فرآیند جذب آنان از طریق آزمون استخدامی انجام می شود.

مدیرکل دفتر امور شهری استانداری خراسان شمالی ادامه داد: همچنین مراحل اداری جذب و استخدام ۶۸ نفر از متقاضیان که در آزمون استخدامی شهرداری های استان موفق به کسب نمره قبولی شده بودند در دست اجرا است.

وی افزود: آزمون جذب نیروی شهرداری خردادماه امسال برگزار شد و یک هزار و ۲۷۳ نفر شرکت کردند و از این تعداد ۵۵۸ نفر خانم و ۷۱۵ نفر آقا در ۱۹ رشته شغلی با یکدیگر به رقابت پرداختند و در مرحله اولیه ۲۰۰ نفر براساس سه برابر ظرفیت اعلام شد.

مدیرکل دفتر امور شهری استانداری خراسان شمالی اضافه کرد: آزاد، ایثارگران، رزمندگان و معلولان از سهیمیه های موجود در آزمون بود و اکنون بررسی های تفکیکی متقاضیان در دست اقدام است.

به گزارش ایرنا، ۳۵ نفر در آخرین آزمون جذب آتش نشانی بجنورد سال ۱۴۰۰ استخدام شدند.

۶۰۰ نفر از کارکنان شهرداری های استان در دولت سیزدهم به استناد بند "د" تبصره ۲۰ بودجه سال ۱۴۰۰ تبدیل وضعیت شدند.

خراسان شمالی با یک میلیون نفر جمعیت در شمالشرق کشور واقع است و ۴۴ درصد از جمعیت استان در روستاها سکونت دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha