۱۲ خرداد ۱۳۹۶، ۱۶:۳۴
کد خبر: 82552663
T T
۰ نفر
نتايج بازبيني بخش صحنه اي جشنواره ملي تئاتر آزادي فتح خرمشهر اعلام شد

تهران - ايرنا - هيات انتخاب بيستمين جشنواره ملي تئاتر آزادي خرمشهر، هشت نمايش را به صورت قطعي و سه نمايش را به صورت مشروط براي حضور در بخش صحنه اي اين جشنواره معرفي كرد.

به گزارش روز جمعه گروه فرهنگي ايرنا از روابط عمومي اداره كل هنرهاي نمايشي، هيات انتخاب بخش صحنه اي متشكل از سعيد آلبوعبادي، عبدالرضا نصاري، حميد رضا سالاروند و حميد طالبي هستند.
بر اساس راي هيات انتخاب نمايش هاي 'آسمان آبي' به كارگرداني پري باراني از همدان – استان همدان، 'صورت چين خورده يك نخل' به كارگرداني فواد رابحي از خرمشهر – اروند، 'عاليه' به كارگرداني عبدالرضا سواعدي از آبادان – اروند، 'لبخند بزن هاگ' به كارگرداني احسان روحي از مشهد – خراسان رضوي، 'حيات خلوت' به كارگرداني مجيد كاظم زاده مژدهي از رشت –گيلان، 'شب كه ميزني به آب ، به شب' به كارگرداني داوود پارسا از گچساران – كهگيلويه و بوير احمد،‌'روشان' به كارگرداني علي پور احمديان از خرم آباد – لرستان، 'با من حرف نمي زني چرا؟' به كارگرداني احمد صميمي از تهران – تهران به بخش صحنه اي راه يافتند.
نمايش هايي كه به صورت مشروط معرفي شده اند:
'تارا' به كارگرداني بهزاد اسكندري از كرمانشاه – كرمانشاه، ' اسد كو ؟ ' به كارگرداني حسن سبحاني از ميناب – هرمزگان و 'حاتم' به كارگرداني سعيد نگراوي از اهواز – خوزستان، نمايش هايي هستند كه به صورت مشروط معرفي شده اند.
بيستمين جشنواره ملي تئاتر آزادي خرمشهر از10 تا 14 تير ماه سال جاري به دبيري همايون قنواتي و در شهرهاي خرمشهر و آبادان برگزار مي شود.
فراهنگ**1883**1336 دريافت: مريم جلوداران**انتشار:سيدبهادر حسيني