۱۲ خرداد ۱۳۹۶، ۱۹:۱۹
کد خبر: 82552770
T T
۰ نفر
هفته ای سه پرواز از فرودگاه بین المللی اهواز به استانبول انجام می شود

اهواز - ایرنا - مدیر كل دفتر هواپیمایی تركیش گفت:شركت هواپیمایی تركیش ایرلاین در هفته سه پرواز از اهواز به مقصد استانبول برقرار كرده است.

احمد تورسون شامگاه پنج شنبه در دومین بزرگداشت دومین سال شروع به كار این شركت در اهواز اظهار كرد: این شركت به 150 كشور و 290 نقطه جهان پرواز هوایی داشته و بر اساس همین آمار این شركت رتبه سوم را در شركتهای ایرلاین به خود اختصاص داده است.
تورسون ادامه داد: این شركت 333 فروند هواپیمای مسافربری با سن حدود 6.8 سال را دارد و هم اكنون سالانه بیش از 35 میلیون مسافر را در مسیرهای مختلف جابجا می كند.
وی افزود: سه معیار قیمت مناسب، سرویس مناسب و زمان مناسب در اولویت شركت هواپیمایی تركیش ایرلاین است واین شركت سه سال متوالی دراروپا به عنوان بهترین شركت هواپیمایی از جهت تعداد پرواز رتبه اول را به خود اختصاص داده است.
مدیر كل دفتر هواپیمایی تركیش در اهواز بیان كرد: شركت تركیش ایرلاین در شهرهای شیراز، مشهد، تبریز ، اصفهان و تهران و اهواز دفاتر نمایندگی دارد و با هدف ارائه كیفیت برتر فعالیت می كند .
وی تصریح كرد: در قرن 21 حفظ زمان و اهمیت دادن به زمان پرواز ها در اولویت است كه این شركت توانسته به خوبی در مدیریت زمان موفق باشد.
7165/6064
خبرنگار: حمیدرضا ترابی فرد **انتشار دهنده: محسن بهاروند