۱۴ خرداد ۱۳۹۶، ۹:۴۲
کد خبر: 82554037
T T
۰ نفر
استان مركزي در سالگرد عروج ملكوتي امام راحل سوگوار است

اراك - ايرنا - استان مركزي روز يكشنبه در بيست و هشتمين سالگرد رحلت جانگداز بنيانگذار جمهوري اسلامي، خميني (ره) كبير، غرق در سوگ و ماتم است.

به گزارش ايرنا، مردم اين استان با فرارسيدن 14 خرداد، سالگشت ارتحال ملكوتي امام خميني(ره) همراه و همگام با ديگر مردم سراسر كشور ايران اسلامي با حضور در مساجد و تكايا با برپايي آيين هاي عزاداري و سوگواري نسبت به مقام شامخ بنيانگذار كبير جمهوري اسلامي اداري احترام كردند.
عاشقان روح الله خميني(ره) در استان مركزي، محل تولد اين مولود خجسته با برپايي آيين هاي دعا و سوگواري، بيست و هشتمين سالگرد ارتحال آن يار سفركرده را گرامي مي دارند.
اين روزها مردم روزه دار استان مركزي همراه با مردم ايران اسلامي درحالي سالگرد رحلت امام را برگزار مي كنند كه از امتحان بزرگ 29 ارديبهشت با سربلندي بيرون آمده و با آرمان هاي امام و شهدا در رفراندم سياسي تجديد پيمان كرده اند.
شهرستان خمين در استان مركزي نيز در بيست و هشتمين سالگرد عروج ملكوتي امام راحل (ره) شاهد كاروان هاي متعددي است كه از استان هاي همجوار با حضور در خانه تاريخي و قديمي امام در زادگاه ايشان با آرمان هاي آن يار سفر كرده تجديد پيمان مي كنند.
ويژه برنامه شوراي اداري استان مركزي در خمين با سخنراني نماينده ولي فقيه در استان مركزي، آيين سالگرد ارتحال امام در مصلي بيت المقدس اراك، حضور كاروان هاي مجزا به خمين و ويژه برنامه همايش جوانان انقلابي از جمله برنامه اي تدارك شده در بيست و هشتمين سالگرد ارتحال امام خميني(ره) است.
حضرت امام خميني بنيانگذار كبير جمهوري اسلامي ايران در 14 خرداد سال 1368 به ملكوت اعلي پيوست.
6991/6013/خبرنگار: معصومه ابراهيمي***انتشاردهنده:مژگان حيدري