۱۹ خرداد ۱۳۹۶، ۱۴:۴۵
کد خبر: 82558906
T T
۰ نفر
امام جمعه مهريز: ملت قهرمان ايران با قدرت در برابر دشمنان ايستادگي مي كند

يزد - ايرنا - امام جمعه مهريز گفت: ملت قهرمان ايران با قدرت در برابر دشمنان قسم خورده خود ايستادگي مي كند و لحظه اي دست از اهداف و آرمان هاي مقدس نظام بر نمي دارد.

به گزارش خبرنگار ايرنا ، حجت الاسلام عبدالرضا محي الديني امروز در خطبه هاي نماز با محكوم كردن به شهادت رساندن تعدادي از مردم توسط تروريست ها در تهران افزود: اين حادثه به خوبي اوج دشمني استكبار عليه ملت ايران را نشان داد.
وي ادامه داد: تروريست ها، دست پرورده آمريكا ، اسرائيل غاصب و دنياي استكباري هستند و هدفشان جلوگيري از تداوم اهداف انقلاب اسلامي است كه قطعا با هوشياري مردم و مسئولان توطئه ها نقش بر آب مي شود.
امام جمعه مهريز گفت: همانطوريكه مقام معظم رهبري در فرمايشات خود در ديدار با تشكل هاي دانشجويي فرمودند اين كار تروريست هاي آمريكايي ترقه بازي كوچكي بيشتر نبود.
محي الديني گفت: داعش و منافقان آمريكايي در 38 سال گذشته بارها عليه نظام و انقلاب اسلامي دست به توطئه زده اند ولي بخاطر هوشياري و بصيرت مردم و درايت مقام معظم رهبري نقش بر آب شده است.
وي به برخي شاخص ها در فرمايشان مقام معظم رهبري در سالگرد ارتحال حضرت امام خميني (ره) اشاره و از مردم و مسئولان خواست براي تحقق اوامر معظم له فعاليت كنند.
امام جمعه مهريز به اهميت مسائل فرهنگي در جامعه و بين مردم و جوانان اشاره كرد و خواستار پيگيري توصيه هاي مقام معظم رهبري و رفع دغدغه هاي ايشان شد.
محي الديني افزود: دشمنان بشدت به دنبال تضعيف ارزش هاي ديني و اخلاقي در جامعه و بين جوانان هستند بنابراين بايد همه با هوشياري براي جلوگيري از دسيسه هاي آنها اقدام كنند.
وي همچنين به اهميت ماه رمضان ، ليالي قدر ، صنايع دستي و اقتصاد مقاومتي ، توليد و اشتغال اشاره كرد و بر پيگيري مسئولان اجرايي براي عمل به وظايف قانوني و شرعي تاكيد نمود.
مركز شهرستان مهريز در 30 كيلومتري يزد واقع شده است.
7541/ 6197 خبرنگار:ندا سبحان زاده**انتشار: فلاح
irnayazdd@