۲۰ خرداد ۱۳۹۶، ۰:۰۶
کد خبر: 82559341
T T
۰ نفر
برگزاري محفل نوراني انس با قرآن كريم با قرائت قاري مصري در رشت

رشت - ايرنا - محفل نوراني انس با قرآن كريم جمعه شب با قرائت قاري مصري در بقعه متبركه خواهر امام رضا (ع) رشت برگزار شد.

در محفل انس با قرآن كريم كه از سوي اوقاف و امور خيريه استان گيلان برگزار شد، استاد شيخ علي محمود الشميس قاري مصري و جمعي از قاريان استاني به تلاوت آياتي از كلام الله مجيد پرداختند.
همچنين به مناسبت شب ولادت امام حسن مجتبي ، مراسم مولودي خواني با حضور دوستداران اهل بيت عصمت و طهارت در بقعه متبركه خواهر امام رضا (ع) رشت برگزار شد.
مديركل اوقاف و امور خيريه استان گيلان در گفت و گو با خبرنگار ايرنا بيان داشت: برگزاري محافل انس با قرآن كريم از ويژه برنامه هاي طرح ضيافت الهي به مناسبت ماه مبارك رمضان است.
حجت الاسلام و المسلمين ولي عادلي خاطر نشان كرد: برگزاري 202 محفل انس با قرآن كريم در بقاع متبركه و امام زادگان استان گيلان از جمله برنامه هاي ويژه طرح ضيافت الهي در ماه مبارك رمضان است.
وي برگزاري 69 جلسه كلاس تفسير، ترتيل خواني و جزء خواني در 359 بقعه متبركه را از ديگر برنامه ها در اجراي طرح ضيافت الهي در امام زادگان و بقاع متبركه گيلان ذكر كرد.
طرح ضيافت الهي از ششم خردادماه جاري همزمان با ماه مبارك رمضان در 410 بقعه متبركه و امام زاده استان به اجرا درآمده و تا چهارم تيرماه ادامه دارد.
در مدت اجراي اين طرح 10 ويژه برنامه شامل اقامه نماز جماعت، مراسم دعا و مناجات، برگزاري محافل انس با قرآن كريم، ترتيل خواني و جزء خواني برگزار مي شود.
استان گيلان داراي بيش از 900 بقعه متبركه است.
خبرنگار: شادي خورشيدي سدهي ** انتشاردهنده:كبيري
7286/2007