۲۲ خرداد ۱۳۹۶، ۰:۱۱
کد خبر: 82561815
T T
۰ نفر
كيفيت گرايي از ويژگي هاي مهم نمايشگاه قرآن و عترت است

مشهد - ايرنا - معاون قرآن و عترت اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي خراسان رضوي گفت: كيفيت گرايي در دوازدهمين دوره نمايشگاه بين المللي قرآن و عترت شاخص بوده و ناشراني حضور دارند كه تخصص آنها در قرآن است.

حجت الاسلام محمدتقي كاظمي نسب يكشنبه شب در حاشيه دوازدهمين دوره نمايشگاه بين المللي قرآن و عترت در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: در اين نمايشگاه 30 ناشر از سطح استان و برخي نيز از سطح كشور حضور دارند.
وي ادامه داد: حضور در مركز شهر و دسترسي آسان و راحت به وسايل حمل و نقل عمومي نيز از ديگر ويژگي هاي اين دوره از نمايشگاه است.
معاون قرآن و عترت اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي خراسان رضوي با بيان اينكه نزديك بودن به حرم مطهر رضوي از ديگر ويژگي هاي دوازدهمين دوره نمايشگاه قرآن است، افزود: اضافه شدن ساعات كاري نمايشگاه در صورت نياز نيز از ديگر شاخصه هاي اين نمايشگاه مي باشد.
حجت الاسلام كاظمي نسب اظهار كرد: استقبال جامعه قرآني و خانواده ها از اين نمايشگاه خوب بوده است و مدت زمان نمايشگاه تا 22 خرداد ماه جاري تمديد شد.
دوازدهمين نمايشگاه بين المللي قرآن و عترت مشهد كه از 13 خرداد ماه در مركز نمايشگاههاي آستان قدس رضوي در جوار حرم مطهر رضوي (ع) فعاليت خود را آغاز كرده تا بيست و دوم خرداد ماه ادامه دارد.
اين نمايشگاه در هشت هزار متر مربع فضاي مسقف برپا شده و داراي 27 كميته، 24 بخش از جمله كودك و نوجوان، عترت و ولايت، نشر الكترونيك، بخش بين الملل و مشهد 2017 است.
در اين نمايشگاه بين المللي كه هر شب از ساعت 19 تا 24 دائر است، كشورهايي از جمله افغانستان، پاكستان، سوريه، عراق، تركيه، جمهوري آذربايجان، تركمنستان و تاجيكستان نيز در بخش پايتخت فرهنگي جهان اسلام حضور دارند.
7507/507
خبرنگار:مصطفي نخعي**انتشار دهنده:شاهين فرشاد