۲۲ خرداد ۱۳۹۶، ۱۴:۳۸
کد خبر: 82562580
T T
۰ نفر

كنسرت كالیبر و تندر در برج آزادی برگزار می شود

۲۲ خرداد ۱۳۹۶، ۱۴:۳۸
کد خبر: 82562580
كنسرت كالیبر و تندر در برج آزادی برگزار می شود

تهران- ایرنا- كنسرت های گروه های موسیقی «كالیبر» هشتم تیر و «تندر» چهاردهم تیر در سالن اصلی مجموعه برج آزادی برگزار می شود.

به گزارش دوشنبه ایرنا از مجموعه برج آزادی، گروه كالیبر حدود 2 سال است كه به صورت رسمی فعالیت می كند و قرار است تیر ماه امسال با اجرای قطعاتی كه تاكنون در كنسرت های دیگر نواخته نشده برای دومین بار روی صحنه برود.
Lamb of god، Metallica، All that remains و As I lay dying برخی از قطعاتی است كه در این اجرا بازنوازی خواهند شد، اجرای ساخته های گروه در سبك متال كُر از دیگر برنامه های كالیبر برای اجرای پیش روی آنها است.
حمید صالح سرپرست و نوازنده گیتار الكتریك، میلاد سرآبادانی (گیتار الكتریك)، میثم رحمانی (گیتار باس) و آرتا ایجادی مقصودی (درامز) اعضای گروه كالیبر را تشكیل می دهند.
گروه موسیقی كالیبر شامگاه هشتم تیرماه از ساعت 21:00 در سالن اصلی برج آزادی روی صحنه می روند.

** تندر در برج آزادی
كنسرت گروه «تندر» به سرپرستی اردوان انزابی پور، 14 تیرماه در سالن اصلی مجموعه فرهنگی هنری برج آزادی برگزار می شود.
این گروه فعالیت خود را از سال 89 آغاز كرده و در طول این مدت بارها در داخل و خارج از كشور روی صحنه رفته كه با اقبال خوبی نیز در میان علاقه مندان به سبك راك روبرو شده است.
محمد برزیده نوازنده گیتار الكتریك، بیتا صادقی (گیتار)، آیدین انزابی پور (درامز) و كاوه وزیری نوازنده (گیتار باس)، انزابی پور را در این اجرا همراهی می كنند.
«تندر» اسفند 95 نیز در قالب برنامه «شب شنبه ها» در تئاتر مستقل تهران روی صحنه رفت. نكته ویژه این كنسرت استفاده از «صدای فراگیر» در سالن محل اجرا بود كه در نوع خود در كشور بی نظیر است.
قطعات كنسرت آتی آنها، همگی از آثار نوازندگان است و در این میان پنج قطعه جدید برای اولین بار در لیست قطعات قرار گرفته اند.
این كنسرت در واقع شروع جدیدی، همراه با سمت و سویی نو برای فعالیت تندر به شمار می رود كه امیدوارند بار دیگر از حمایت طرفدارانشان برخوردار شوند.
فراهنگ**9012**1823
دریافت: زهرا امیری** انتشار: طاهره نبی اللهی
۰ نفر