۲۷ خرداد ۱۳۹۶، ۲۲:۵۶
کد خبر: 82568266
T T
۰ نفر
مدرس فدراسيون: گسترش مدارس فوتبال نقش اصلي در توسعه اين رشته دارد

يزد - ايرنا - مدرس فدراسيون فوتبال گفت: گسترش مدارس فوتبال در طول سال با برنامه هاي مدون و دقيق نقش اصلي در توسعه اين رشته دارد.

محمد رضا خطيب شنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ايرنا با بيان اينكه در سال هاي اخير در سطح كشور شاهد گسترش مدارس فوتبال هستيم به فعاليت آنها اشاره كرد و افزود: آكادمي ملي فوتبال عنايت و نظارت خوبي اين مدارس دارد.
وي ادامه دارد: گسترش مدارس فوتبال با حضور مربيان مجرب و با ارائه آموزش هاي دقيق و به روز بايد همچنان در قالب مقررات و نظارت عاليه فدراسيون روز به روز در كشور ارتقا يابد.
مربي سابق تيم ملي فوتبال نوجوانان ايران تصريح كرد: شناسايي استعدادها در مدارس فوتبال از اهميت زيادي برخوردار است و بايد مربيان كارآزموده براي تعالي آنها همت مضاعف بكار گيرند.
خطيب گفت:فعاليت هاي مدارس فوتبال بايد منظم و مستمر و در قالب يك برنامه مشخص از ابتدا تا انتهاي پيش بيني شود كه رسيدن به موفقيت در گرو برنامه ريزي است.
مدرس فدراسيون فوتبال اظهار داشت: در سال هاي اخير در استان يزد براي گسترش مدارس فوتبال كارهاي خوبي توسط هيات فوتبال انجام گرفته ولي هنوز جاي كار بيشتر وجود دارد.
خطيب گفت: فعاليت مدارس فوتبال نه تنها در فصل تابستان و تعطيلي مدارس كه بايد در طول سال بر اساس مقررات فدراسيون و آموزش هاي دقيق و مربيان مجرب صورت گيرد.
وي ابراز اميدواري كرد تا فعاليت هاي مدارس فوتبال استان يزد بصورت همسو و همراه با هماهنگي كامل زير نظر فدراسيون و در راستاي كمك به توسعه اين رشته در آينده باشد.
هم اكنون 12 مدرسه فوتبال در سطح استان يزد فعاليت دارند.
7536/ 6197 خبرنگار:كاظم سبحان زاده**انتشار: فلاح
irnayazdd@